חיפוש

שיפור התפקוד המיני

כיום, מצויים ברחבי הרשת מגוון מדריכים לשיפור התפקוד המיני. אספנו, חקרנו, כיווצנו ובחרנו את הטיפים החשובים ביותר שחובה להכיר: כימיה, ספורט, תרופת ויאגרה ושינה.

 

למה לשפר את התפקוד המיני?

אנשים רבים בין אם נשים או גברים, מעוניינים להנות יותר מחיי המין. הסיבה כביכול ברורה, כשאנחנו מתפקדים טוב יותר במיטה, החוויה גם שלנו וגם של בן או בת הזוג שלנו משתפרת. שיפור החוויה מעבר להנאה הכרוכה בכך, יכולה לשפר גם את הזוגיות באופן כללי ולהעניק ביטחון עצמי גבוה יותר.

 

4 טיפים לשיפור התפקוד המיני

כימיה

מדובר בטיפ הכי חשוב שכדאי להכיר. הדרך הטובה ביותר לשיפור התפקוד המיני הוא לשפר את הכימיה בין בני הזוג. ככל שתרגישו יותר בנוח אחד עם השני, תכירו את הנקודות החמות אצל בן או בת הזוג, כך הביצועים ישתפרו.

השקיעו בזמן איכות, היו גלויים וכנים אחד עם השני או אחד עם השנייה, ואפשרו לעצמכם להביע את הרגשות, התחושות והמחשבות שלכם כלפי הצד השני.

ככל שהכימיה תהיה גבוהה יותר, כך התפקוד המיני יעלה בהתאם

ספורט

ספורט מביא לשיפור ביצועי התפקוד המיני. נקודה. זה מוכח! ספורט עוזר לשפר את קצב זרימת הדם, מוריד את הדופק ומעלה את הערנות. כשאנחנו בכושר, הגוף מגיב ומתנהג אחרת. בעזרת ספורט ושמירה על כושר, גם הביצועים במיטה ישתפרו. ספורט יעזור לכם להחזיק יותר מעמד, להרגיש אנרגטיים וערניים יותר ולהתאושש הרבה יותר מהר. מה ההמלצה? להתחיל לרוץ ולהרים משקולות – פעמיים שלוש בשבוע. אלו ההמלצות של ארגון הבריאות הבינלאומי.

 

תרופת ויאגרה

במידה והינכם מעל גיל 50. ניתן להעזר בתרופת הויאגרה על מנת לשפר את תפקוד המיני. תרופת הויאגרה במקור, שימשה על מנת לשפר את לחץ הדם, ובהמשך התגלתה בעלת יכולות מעניינות נוספות. חשוב להתייעץ ברופא על מנת להשתמש בתרופה. היתרון כיום, הוא שמצויות תרופות ויאגרה ללא מרשם וכן תחליפי ויאגרה ללא חומרים כימים.

 

שינה

לישון טוב זה בריא. שינה טובה עוזרת בכל היבט בחיים. כשאנו ישנים טובים, אנו מבצעים הכל טוב יותר. בין אם ריכוז גבוה יותר בעבודה, בין אם יכולת ביצוע גופנית גבוהה יותר באימונים, ובין אם תפקוד מיני גבוה יותר. ביום של חוסר שינה, הגוף שלנו מפיק כ 30% פחות אנרגיה, מיום בו ישנו טוב. מדובר בהבדל משמעותי שחובה לטפל בו. מומלץ לישון מינימום של 6 שעות בלילה, כשחשוב לכוון יותר לכיוון ה 7-8 שעות. שנו טוב יותר ותראו איך התפקוד המיני שלכם משתפר.

לסיכום, ישנם טיפים רבים לשיפור התפקוד המיני, בחרו טיפ אחד, ישמו אותו ואז עברו לטיפ הבא. השיפור יבוא, היו בטוחים.

אולי יעניין אותך גם