חיפוש

שיפוץ חדר ילדים – רעיונות מקוריים

ילדינו מבלים שעות ארוכות במהלך היום בחדרם ובבית, וכדאי תמיד לבדוק כיצד ניתן לתת את הטוויסט העיצובי הנכון לחדר הילדים. עיצוב חדר ילדים לא חייב להיות שבלונאי, ובהחלט אפשר ללכת על רעיונות מקוריים.

בין אם אתם בוחרים לשפץ או לעצב את חדר הילדים, ישנם אנשי מקצוע מומלצים לשיפוץ חדרי ילדים, כמו למשל שיפוצניקים המתמחים בעבודות גבס, בריצוף ועוד. אחת האפשרויות הנהדרות עבור עיצוב מקורי לחדר הילדים, הוא בנייה של מחיצת גבס. שיפוצניק בבת ים עשוי לבנות עבורכם קירות חוצצים מגבס בתוך חדר הילדים, מה שייצור הפרדה נוחה. אגב, אפשר גם לאתר שיפוצניק מומלץ בבת ים אשר יבנה עבורכם פינת אחסון מגבס עבור צעצועי הילד. מומלץ מאוד!

חדר בעיצוב אישי

עיטור הקירות בעיצובים מרהיבים | חדר ילדים מעוצב

אם אתם עומדים לקראת שיפוץ בית או שיפוץ חדר ילדים, כדאי לחשוב מה אתם עושים עם הקירות. אחד הפתרונות הנפלאים עבור קירות חדר הילדים, הוא פתרון המדבקות והטפטים. בעוד שפעם טפטים היו עשויים מחומרי גלם מאוד לא איכותיים, כיום ניתן לרכוש טפטים לחדרי ילדים במחירים אטרקטיביים מאוד ומחומרי גלם איכותיים ביותר.

תוכלו לרכוש מדבקות וטפטים אשר מוסרים בקלות מהקיר, וגם ניתן להתקינם באותה הקלות. ישנם סוגים שונים של טפטים ומדבקות, חלקן מדבקות עבות יותר ואיכותיות, חלקן דקות ועדיין באיכות גבוהה. אגב, כמובן שישנן מדבקות של גיבורי על, גיבורי קומיקס ועוד. זכרו, מדבקות ניתן גם להדביק על התקרה ועל הרצפה! (ישנן מדבקות המיועדות לדריכה עליהן).

מדף תצוגה מגבס לילדות וילדים

מעבר לכך שתוכלו לשכור שיפוצניק בחולון בת ים ולבנות יחידות אחסון מגבס (לבחירתכם כיצד לעצב את היחידה), אתם יכולים גם להוסיף מדף תצוגה עבור בובות, עבור חיילי צעצוע ועוד. מדף תצוגה מגבס ניתן לבנות ביתר קלות, וכל שצריך לעשות זה להרים טלפון אל שיפוצניק מומלץ בבת ים חולון.

וילונות הם תמיד מענה נפלא עבור עיטור קירות הבית והחלונות. גם בחדרי הילדים תוכלו להתקין וילונות בעזרת הנדימן בחולון או לבדכם, ואין ספק ספק שמדובר בתוספת נאה ביותר. גם בתחום זה של אביזרים לבית, תוכלו למצוא גיבורי קומיקס ודמויות מגניבות בשביל הילדים.

לא משתגעים בתקציב – עיצוב ושיפוץ חדרי ילדים

דעו כי דברים רבים אפשר לבצע לבד. אם למשל אתם רוצים לתלות כיסים על צד מיטת הילד (בשביל אחסון מהיר של חפצים וצעצועים), תוכלו להשתמש במהדק סיכות ובסדין. כמובן שעדיף לקרוא לאיש מקצוע, אך בהחלט תוכלו להדק צד אחד של הסדין (או למסמר), ואחר כך גם את הצד השני בכדי ליצור כיס.

זאטוטינו היקרים ניזונים מהסביבה, בין אם מדובר על גילאים מוקדמים או מאוחרים יותר. במילים אחרות, עיצוב חדר ילדים צריך לכלול אלמנטים מסוימים היוצרים גירוי או סקרנות אצל הילד. יחד עם הגישה שחדר הילדים צריך להיות מסקרן, בהחלט אפשר ללכת על עיצוב "פשטני" יותר.

אולי יעניין אותך גם