חיפוש

4 שיטות מנצחות לסידור הארון שלכם

חיים בבית מבולגן עלולים לגרום לתחושה של חוסר סדר בשלל אספקטים אחרים של החיים. בית מסודר ומאורגן יעזור לנו לשמור על שלוות נפש ועל סדר במחשבה. לכן סידרנו לכם בצורה מרוכזת 4 שיטות מנצחות לסידור הארון שלכם. 

 

סדר כדרך חיים

כולנו כבר מכירים את המשפט – נפש בריאה בגוף בריא, אבל האם אתם יודעים שבית מסודר יעזור לכם לנהל את החיים שלכם בצורה שלווה ויציבה יותר? סדר וניקיון במרחב המחיה שלנו יעזרו לנו בשלל אספקטים אחרים של החיים. לכל אחת מארבעת השיטות שהבאנו במאמר זה יש את היתרונות ואת החסרונות שלה.

לכל אחד ואחת יש את השיטה שתתאים לה או לו בצורה הטובה ביותר. אבל בין אם מדובר בסידור של ארון הזזה 3 דלתות או בסידור של ארון פתיחה, את השיטה המנצחת לסידור הארון  תמצאו בפסקאות הבאות.

 

מלמעלה למטה – השיטה הקלאסית

השיטה הקלאסית או השיטה שמתאימה לאנשים מסודרים. בשיטה זאת מסדרים את הארון בערך כל תחילת שבוע. נוציא את כל החפצים שיש בארון או את כל החפצים שיש בהם שימוש יום יומי. נסדר אותם מהשימושי ביותר ללא שימושי בכלל. לאחר מכן נחזיר את החפצים לארון לפי הסדר הבא.

החפצים שבהם משתמשים בתדירות הגבוהה ביותר יהיו במדפים העליונים או יותר נכון במדפים הנגישים יותר (שבדרך כלל נמצאים למעלה) וככל שלחפץ יש שימוש פחות יום יומי הוא יהיה במדף נמוך יותר. בשיטה זאת ניתן לצמצם את העבודה ככל שמסדרים יותר. זאת מכיוון שהמדפים עם החפצים הפחות שמישים לא זקוקים לסידור תכוף כל כך.

 

מהקטן לגדול – השיטה למפוזרים

השיטה השנייה מתאימה בעיקר לאנשים מפוזרים וכאלה שלא אוהבים לסדר את הארונות שלהם לעיתים תכופות. בשיטה זאת נוציא את כל החפצים מהארונות ונסדר אותם מאלה שעושים הכי הרבה בלגאן (החפצים הקטנים) לכאלה שעושים הכי פחות בלגאן (החפצים הגדולים) נסדר את החפצים הקטנים במדפים ייעודיים ואת החפצים הגדולים במדפים משלהם.

בשיטה זאת ניתן לסדר 90% מהבלגן שמקורו בארון במהירות רבה מכיוון שהחפצים שיוצרים את רוב הבלאגן מרוכזים בצורה נוחה. שיטה זאת מתאימה לאנשים שמסדרים לעיתים נדירות.

 

השיטה היפנית – לשמר את מה שחשוב

בשנים האחרונות עלתה למודעות הציבורית השיטה היפנית לסידור הבית דרך גורו הסדר מארי קונדו. השיטה של מארי פשוטה יחסית, שמרו רק את החפצים שגורמים לכם לאושר. אך כיצד ניתן להחיל את השיטה הזאת על סידור הארון שלכם? שיטה זאת אורכת הכי הרבה זמן בכל סידור אך היא נותן את התוצאות הטובות ביותר.

הוציאו את כל החפצים מהארון. על כל חפץ, לפני החזרתו, שאלו את עצמכם: האם החפץ הזה מסב לי אושר? אם התשובה היא כן שימרו אותו, אם התשובה היא לא – זרקו. שיטה זאת אומנם אורכת זמן רב איך היא משאירה את הארון שלכם נקי מחפצים מיותרים.

ארון הזזה 3 דלתות

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »