חיפוש

שטיחים בזול? יש חיה כזו

עברתם דירה? רוצים לשדרג את הסלון או חדר השינה שלכם בלי לקרוע את הכיס? שטיח הוא פתרון מצוין עבורכם. נכון, שטיחים יקרים עלולים להגיע לעלויות גבוהות, אך ניתן בהחלט למצוא גם שטיחים במחירים שפויים ואף זולים, שיראו לא פחות טוב ויחמיאו ליתר הריהוט שלכם. 

אחד הדברים שאנחנו רוצים לעשות כשאנחנו עוברים לדירה חדשה, הוא לתת מגע עיצובי שיעניק תחושה ביתית ונעימה. שטיח הוא אחת הדרכים הטובות לעשות את זה, כי הוא פריט מגוון מאוד, קל לרכישה ולא מתקרב לעלויות של החלפת ריצוף. באתר קרפטים תוכלו למצוא מגוון רחב של שטיחים איתם תוכלו לשדרג את עיצוב הבית. איך נעשה זאת בלי להשתגע במחיר?

 

השוואת מחירים

אחת הדרכים למצוא את השטיח שאתם אוהבים בזול היא לחפש דגם דומה במספר אתרים כדי שתוכלו למצוא את המחיר המשתלם ביותר או אולי את המבצע שרלוונטי אליכם. לפעמים יש גם מציאות באתרי יד שנייה או אפילו בירידי מסירת חפצים. בכל מקרה, כמו כל פריט שקונים לבית ומשקיעים בו, כדאי לבדוק יותר מאפשרות אחת כדי לא לגלות שסתם שילמתם כמה מאות שקלים יותר מאשר בחנות אחרת.

 

זכרו – יקר יותר אין משמעו בהכרח טוב יותר

פעמים רבות הבדלים במחירים בין שטיחים כמעט זהים, יכולים לנבוע מהבדלים בין שתי חנויות, או מההבדל בין חנות פיזית ובין חנות אינטרנטית – הבדלים שאין בהם כל השפעה על איכות או נראות השטיח שתקנו; במקרים אחרים, שני שטיחים דומים בסגנונם יהיו שונים מאוד במחיר משום שאחד מהם הוא מקולקציה ישנה יותר – ממש כמו עם בגדים. כדאי לבחון קולקציות ישנות או חנויות עודפים, לפני שקונים את השטיח.

 

בחירת חומרים

שטיחי צמר איכותיים יהיו כנראה מוצר יקר. אבל כמו שבבחירת רכב אפשר לחפש קטגוריה זולה יותר, ולא לקנות מכונית יוקרתית, גם בשטיחים תוכלו לחסוך המון כסף אם תבחרו בקטגוריה של שטיחים מחומר קליל וזול יותר, או מחומרים סינתטיים כמו פוליאסטר.

שטיחים כאלה פעמים רבות יהיו גם קלים יותר לניקוי ואפילו יהיו עמידים לאורך יותר זמן, כך שתוכלו להרוויח במישור נוסף. אם בשטיחים לחדרי השינה עסקינן, כדאי לשקול שטיח שאגי, שעלותו נמוכה בהרבה משל שטיח צמר אך הוא נעים במיוחד לדריכה, מה שיהווה יתרון גדול בחודשי החורף.

 

החליטו איפה להשקיע יותר

בשטיח לסלון, שהוא השטיח הבולט והמרכזי בבית, כדאי אולי להשקיע יותר. לעומת זאת כשבוחרים שטיח לחדר העבודה או לחדר הילדים, עדיף לא להשתגע יותר מדי מכיוון שמדובר בפריטים שמטרתם העיקרית היא נוחות ופרקטיות.

שטיחים לחדר ילדים הם גם פריט שצפוי להתחלף תוך שנים ספורות במקרה הטוב (או, אם זכיתם בילדים חובבי ציור, עוד פחות) מה שמהווה סיבה נוספת להשתדל ולא להשקיע בהם יותר מדי. בשטיח לחדר השינה, לעומת זאת, כדאי להשקיע בעיקר במרקם רך ונעים שיהיה כיף לדרוך עליו בבקרי חורף קפואים, ולכן לא כדאי להתפשר על שטיח שאינו נעים למגע.

שטיחים זולים

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »