חיפוש

שונאים מים מהברז? הכתבה הזו במיוחד בשבילכם

לא כל אחד מסוגל לשתות מי ברז, למרות שמרביתם ראויים לשתייה. חברות המים בישראל נדרשות לעמוד בתקנים מחמירים כדי לספק מים לברזים באיכות ראויה לשתייה. אך מה לעשות, אתם לא היחידים ומעל 40% ממשקי הבית בישראל שונאים מים מהברז. עדן בר מספקת פתרונות למי שתייה ואתם חייבים להכיר אותם.

 

למה חשוב לסנן מים מהברז?

חברת עדן בר פיתחה פתרונות לסינון מי השתייה בדיוק בגלל החשיבות הרבה לסינון מים בישראל. אנשים בעלי מערכת חיסונית לא חזקה מספיק, עלולים לחלות רק בשל מינון לא נכון של רכיב מסוים במים הזורמים בברזים. אם נבדוק מהן המחלות העלולות להיגרם משתיית מים לא איכותיים, נראה כי קיימת רשימה של זיהומים כמו סלמונלה, אי קולי, קוליפורם, הפטיטיסA  ועוד.

באפשרותכם להתקין מסננת מים של עדן בר או כל פתרון מים אחר כדי לסנן את המים המגיעים אל הבית או המשרד שלכם.

 

מהן הפתרונות המצויים לסינון מי שתייה?

כדי לשתות מי שתייה מסוננים וצלולים רבים איתנו סוחבים שישיות מים ושותים רב מהם… חשוב להכיר את הפתרונות הקיימים לסינון מי השתייה שלנו. כי קימות דרכים נוחות יותר לטיהור מים בתוך הבית, מבלי צורך בסחיבת שישיות ארוזות…

 

מטהרי מים

מדובר במעין מיכלים המחוברים אל צינור המים המוביל את המים אל הברז. מטהרי המים מסנני משקעים ומזהמים. כך הם מותירים את מי הברז נקיים וצלולים.

 

ברים או מיני ברים

קיימים בשוק מערכות ברים רצפתיים המתאימים לעמידה על הרצפה, חלקם מגיעים עם מקרר שתייה קטן מתחת וחלקם מעוצבים בעיצובים מעוררי השראה. לצד ברים אלו, משווקים גם מיני ברים מסוגים שונים. מיני בר כולל מערכת לסינון מים חמים וקרים והוא מונח על השיש בצמוד לצינור המים הקיים. קיימים סוגים שונים של מיני בר. חשוב להכיר את מערכת המיני בר המאפשרת שימוש בשבת באופן בטוח ומהנה.

 

מסנני מים

ניתן להתקין מסנני מים המתחברים לצינור המוביל את המים אל מערכת השתייה. המסננת מסלת ממי השתייה חלודה, חול וכל מזהם אחר. ניתן להתקין מסנני רבים במקומות שונים על פי ההתאמה שלהם לגודל הצינור. קיים מגוון גדול של מסנני מים. לכן, כאשר אתם מגיעים לבחור מסנן מתאים עבורכם, חשוב שתתייעצו לצורך כך עם איש מקצוע מומחה.

 

מערכות אוסמוזה הפוכה

רבים מכירים מערכות אלו בשמן הלועזי "היפרפילטרציה". מדובר בתהליך בו נעשה טיהור של מלחים וחיידקים קיימים. המערכת כוללת מספר מסננות בהתאם לכמות המים ולגודל הצינור אליו היא מחוברת. היא מותקנת בארון המטבח למטה או בסמוך אל הברז הקיים. בנוסף, על המערכת להתחבר למערכת הניקוז להוצאת המזהמים המצטברים.

 

 לסיכום

מי השתייה בברזים עלולים להכניס אל גופינו מזהמים שונים כפי שסיכמנו כאן. מסיבה זו כדאי להכיר את פתרונות הסינון הקיימות.

כיור

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »