חיפוש

4 רעיונות מפתיעים לסידורי עציצים בבית

אם אתם אנשים שאוהבים לגדל עציצים ולשמור עליהם או שאתם אוהבים סידורי עציצים בעיצוב הבית – המאמר הבא בשבילכם. היום, דברים רבים נעשים באופן אוטומטי, בלי השקעת מחשבה. זהו אינו המצב הרצוי שאנחנו מסדרים את העציצים בביתנו. תופתעו לגלות מספר רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם (אולי כן) לסידור העציצים בבית. המאמר הבא יעשה לכם סדר, יפתח לכם את הראש ויגרום לכם לצאת קצת מהקופסה:

 

1. שמרו על קביעות בסוג העציצים

אמנם בית לא צריך להיראות כמו מוזיאון והוא צריך לתת הרגשה נעימה ומלטפת, אך בעיצוב עציצים בבית כדי לשמור על מוטיב חוזר. שימוש באותו עציץ או צמח לאזורים שונים של הבית ייתן קו ארוך ומתמשך לבית מבחינה עיצובית. לדוגמה, שימו אותו עציץ גם במטבח, גם בחדר השינה, גם במרפסת וגם בסלון. תופתעו לגלות כמה הבית יראה שונה בשימוש באותו סוג של עציץ.

 

2. השתמשו בעציצים בגדלים שונים

גם אם תשמשו באותו סוג של עציץ וגם אם לא, תוכלו לשבור את הסכמתיות של הצמחייה על ידי שימוש בעציצים בגדלים שונים. שימו עציץ ענק ולידו שניים קטנים, או עציץ גדול ליד עציץ קטן. אתם תופתעו לגלות איך קו העיצוב "הרגיל" נשבר ואיך עיצוב הבית מקבל מימד נוסף.

 

3. השתמשו בכדים שונים

המון בתי עסק שמוכרים עציצים מוכרים גם כדים מעוצבים כמקום אחסון לעציצים. נסו לשלב כמה שיותר כדים שונים –  בצבעים שונים, מרקמים שונים וגדלים שונים. העציצים יראו לכם יפים יותר ומרשימים יותר. בנוסף, תוכלו לשלב את הצבעים לצבעי הבית שלכם ולהעניק לבית קו עיצובי נוסף.

 

4. הציבו את העציצים בגבהים שונים

כיום, יש פתרונות רבים המאפשרים הצבה של העציצים בגבהים שונים ולא רק על ידי הצבת הכד של העציץ על הרצפה. תוכלו להניח את העציצים על מדפים. בנוסף, כיום יש מעמדים מעוצבים רבים שניתן להניח עליהם את העציצים או שתוכלו לתלות את העציצים מהתקרה. לא משנה באיזו דרך תבחרו, הצבת העציצים בגבהים שונים תעניק לבית עוד רובד, עוד משחק ותעניין יותר אתכם ואת המבקרים שלכם.

 

5. קבלו השראה משלכם

כשמדובר על סידור עציצים, פתחו את הראש וצאו מהקופסה, תופתעו לגלות כמה יצירתיים אתם ועד כמה הרעיונות שלכם טובים. תוכלו להציץ באתר סוקולנטים, שם תיחשפו לסידורים שונים ותוכלו לקבל השראה לעיצוב עציצים משלכם.


לסיכום, סידורי עציצים בבית מעולם לא היו פשוטים יותר

לא משנה באיזה סידור עציצים תבחרו, עצם המחשבה על סידור עציצים בביתכם תעניק לבית שלכם רובד עיצובי נוסף. כשהבית הוא המקום הפרטי שלנו, אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי יפה, הכי מנחם והכי ביתי – סידורי עציצים בהחלט תורמים לתחושה הזו. תוכלו להשתמש ברעיונות המפתיעים שהצגנו על מנת לשדרג את סידור העציצים בביתכם. רק אל תשכחו לספר לנו איך יצא!

אדניות

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »