חיפוש

רוצים לקנות בית – הכירו את מתחמי הבנייה השווים בת"א

כל איש נדל"ן יודע שהעיר שהכי נכון לקנות בה היום נכסים היא תל אביב.

בעקבות השיח הער על העיר שצפויה להניב לבעלי הדירות שלה תשלומי שכר דירה גבוהים, יצאנו לבדוק מהם מתחמי הבנייה השווים ביותר שניתן למצוא בעיר.

כדי לבדוק זאת, בדקנו את העיר מדרומה ועד צפונה וחזרנו עם כל הפרטים הבאים:

 

  1. מתחם נוגה 1 ביפו

אנחנו עומדים בהבטחה שלנו, את היום שלנו התחלנו ביפו. אחרי שישבנו על קפה ומאפה באבולעפיה, יצאנו להכיר את המתחם החם של תל אביב-יפו, הלוא הוא נוגה 1. המתחם היוקרתי כולל דירות חדשות בנות 2, 3 וגם 4 חדרים שמוצעים למכירה. הפרויקט נמצא על שדרות ירושלים בתל אביב, במרחק פסיעה מהרכבת הקלה שצפויה להתחיל לעבוד שם בחודשים הקרובים. אם לא די בכך, המתחם נמצא גם במרחק הליכה מהים ומאזורים אסטרטגיים נוספים, כמו למשל:

  • מתחם התחנה
  • שכונת נווה צדק ועוד

הדירות עצמן מציעות לדיירים הבאים שלהם מצד אחד אינטימיות מירבית ונוף ייחודי.

 

  1. מתחם יצחק שדה

אם שמעתם כמה מילים על הנדל"ן בתל אביב, כנראה ששמעתם גם על מתחם יצחק שדה. מדובר במתחם שגודלו מעל 200 אלף מטר! המגרשים בו מיועדים לבנייה של דירות מגורים, משרדים וגם שטחים מסחריים. המתחם ממוקם ברחוב פ"ת המתחדש בתל אביב והוא צפוי להביא אל אזור זה של העיר משפחות צעירות חדשות שיוכלו ליהנות מקרבה לדברים הבאים:

  • מתחמי קניות
  • גני שעשועים
  • שבילי אופניים ועוד

 

  1. מומה תל אביב

הפרויקט הנוכחי נבנה בימים אלו ממש בין פלורנטין ליפו העתיקה. אם אתם משפחה צעירה שרוצה לגור בקרבת בתי קפה עטורים בקירות גרפיטי, כדאי שתקראו אודות הפרויקט הנוכחי. הוא ממוקם ברחוב שלמה והוא כולל 2 מגדלים שיש בהם כ-17 קומות ו-2 מבנים עם 6 קומות. מסביב לבניינים אלו, צפוי להיות פארק אורבני שיכלול מדשאות, חנויות מסחר וקומת קרקע שתוכל לשמש עבור הדיירים כלובי רחב ידיים. האזור נחשב לצעיר ומלא השראה. ניתן למצוא בו מקומות בילוי רבים, מקומות פנאי, קהילה חמה ופרויקטים שונים של אמנות. בפרויקט זה ניתן למצוא דירות 2-5 חדרים.

 

  1. מגדל יוקרה אינפינטי

אם אתם מחפשים יוקרה – מצאתם. מדובר בפרויקט הדגל של קבוצת חג'ג' שנמצא במתחם סומייל. הפרויקט ממוקם בין הרחובות אבן גבירול וז'בוטינסקי בתל אביב, כלומר, בצפון הישן של העיר. שם יוקמו 50 קומות ומבנה בן 6 קומות עם חזית מסחרית אל אבן גבירול. בבניין יהיו בריכת שחייה, מתקני כושר וספא שיהיו פתוחים לרווחת הדיירים של הפרויקט.

 

סיכום

אלו היו 4 מתחמי הבנייה השווים ביותר שיוקמו בתל אביב בתקופה הקרובה, כך שאם אתם מחפשים לקנות בית בעיר, נותר לכם רק לבחור את הפרויקט שמתאים לכם.

סגירת עסקה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »