חיפוש

רוצים לחדש את המטבח? קבלו הצעה שלא תוכלו לסרב לה!

חידוש המטבח זה מטלה בין המרגשות והמהנות ביותר. אם הבשלן או הבשלנית המרכזיים של הבית אמונים על פרויקט זה, מחכה לכם פרק זמן של חידושים והתרגשות. עיצוב מרחב הבישול וההזנה של הבית בחומרי גלם משפיעה ישירות על האופן שבו אנו מבשלים. בכתבה הזו נציג בפניכם הצעה כל כך שווה לחידוש המטבח, שיהיה קשה לכם להסתכל על אפשרויות אחרות.

 

מטבחי אלומיניום

חומר הגל שמרכיב את רוב המטבחים של עסקי המסעדנות פורץ לתוך שוק המטבחים הביתיים ומשנה את כל סדרי העולם ומוסכמות העיצוב. מטבחי אלומיניום הפכו שנים האחרונות לטרנדיים במיוחד, נדירים ביופיים, עמידים, נוחים ודורשים תחזוקה מינימלית. מוכנים לשינוי?

 

איך נראה האלומיניום במטבח

בניגוד לעולם המסעדנות, האלומיניום לא ישתלט על כל פינה במטבח ויגרום לא להראות כמו מטבח מסחרי. הביטוי של חומר הנירוסטה בא לידי ציפוי בכיסוי החיצוני של המגירות והארונות. האלומיניום בא לידי ביטוי בחיפוי השיש ומשטח העבודה. האלומיניום יכול להיות גם משטח העבודה המרכזי ולהיות החומר המרכזי שמרכיב את התנור ומערכת הכיריים.

 

יתרונות של מטבחי אלומיניום

אלומיניום הוא חומר עמיד מאוד. הוא עמיד לחום, עמיד נגד חלודה, קל מאוד לניקוי וחיטוי; וכמובן – טרנדי במיוחד בשנים האחרונות. מעבר לכך, אלומיניום הוא חומר גמיש ודינמי וניתן לעצב איתו כל פריט ריהוט ועיצוב למטבח תוכלו להעלות בדעתכם. אם כל אלה לא מספיקים לכם, עיצוב מטבח אלומיניום יכול להשתלב ביחד עם סגנונות עיצוב נוספים וחומרים אחרים. אל תחששו משינוי, ואל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסא.

 

מטבחי אלומיניום לגינה

מטבחי אלומיניום לגינה עם מערך שלם של כיור וחיבור למערכת המים, עמדת מנגל, כיריים עם חיבור לגז, תנור קטן ואפילו מיני מקררים. אורך עמדה זו היא בערך שתי מטרים והן משתנות בגודל בהתאם לכמות האביזרים שעמה היא מגיעה. מטבחי אלומיניום לגינה מאפשרים לבשלן האמיתי שלכם לאת מהבית, לצאת מהקופסה ולצאת מהנורמה.

 

הצעה שקשה לסרב לה

רוצים מטבח שקל לנקות ולתחזק? מחדשים את המטבח ורוצים להביא עיצוב מודרני וחדשני? הצעת המערכת – לעצב ולהזמין אביזרי ורהיטי אלומיניום. זה הזמן שלכם לקחת את מהטבח שלכם לשלב הבא של עיצוב הפנים ועיצוב הבית. חומר איכותי, עיצוב חדשני ותחזוקה פשוטה; וכל מילה מיותרת.

 

סיכום הצעות

כפי שכבר הבנתם, מטבחי אלומיניום הם הדבר הבא. אין צורך להתקבע רק על מטבחי אלומיניום, או רק על סגנון עיצוב אחד. מטבחי אלומיניום מאפשרים לכם לשמור על ראש פתח בעיצוב הבית, לשלב חומרים ועיצובים שונים ובסך הכל – לפרוץ אץ גבולות הדמיון שלכם. אתם מוזמנים להתייעץ עם מעצבי פנים, עם חברות של מטבחים והם כולם ישבחו אתכם על ההחלטה שלכם. קחו את הזמן, תחשבו, ושמרו על ראש פתוח.

חלל ביתי

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »