חיפוש

אילו סוגי קרש חיתוך חובה שיהיו בכל בית?

קרש חיתוך הינו מוצר צריכה בסיסי בכל בית.

חשוב להחזיק מספר קרשי חיתוך ולתחזק אותם על בסיס קבוע.

אך, לא כולם יודעים איזה סוג של קרשי חיתוך חובה שיהיה בכל בית.

לכן, ישנם אנשים שקונים רק קרש חיתוך אחד ומשתמשים בו לכל סוגי המזון.

או לחילופין, קונים יותר מדי קרשי חיתוך. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

 

מה כל כך חשוב בקרש חיתוך?

קרש חיתוך הוא המלך של המטבח. אין ארוחה בה לא משתמשים בקרש חיתוך. גם בעת הגשה לעיתים יש צורך להגשה על קרש החיתוך עצמו – זאת משום שהמאכל המוגש צריך להיחתך בעת הסעודה. לכן, קרש החיתוך, השימושי כל כך, צריך להיקנות אחרי מחשבה.

 

אילו קרשי חיתוך הינם בגדר חובה?

ישנם מספר סוגים של קרש חיתוך שחייבים להחזיר בבית. אנו נפרט לכם על הקרשים החשובים ביותר

 

קרש חיתוך ירקות

החלטנו להתחיל עם קרש החיתוך הבסיסי ביותר שחייב להיות בכל בית – קרש לחיתוך ירקות. אנו ממליצים לכם לרכוש קרש חיתוך לירקות עם חריצים בצד שאליו יוגרו הנוזלים. שימו לב שבעת העברת הירקות מהקרש לקערה, רצוי להפוך את הסכין כדי להימנע משריטה של הקרש. שריטה של קרש יכולה להקשות על שטיפה שלו לאחר מכן.

לכל אחד יש קרש חיתוך אחר שנוח לו – לאחד חשוב קרש חיתוך מעץ והשני מעדיף מפלסטיק. תבחרו את קרש החיתוך איתו אתם עובדים הכי טוב במטבח.

 

קרש חיתוך בשר

קרש חשוב מאד להחזקה בכל בית. את הבשר לא רצוי לחתוך על הקרש בו חתכם את הירקות. חשוב להפריד בין הקרשים לצורך היגיינה מקסימלית. בנוסף, בשר הוא מאכל שיש להגיש על קרש. לכן, חשוב מאד לקנות קרש אסתטי למראה, וגם נוח להגשה. למשל, כדאי לקנות קרש עם ידית בצד איתה תוכלו לנשוא את המגש ממקום למקום בזמן הארוחה.

באתר cuttingboard – קרשי חיתוך תוכלו למצוא קרשים מסוג זה. כפי שאמרנו, אסתטיקה מאד מומלצת בקרשים אשר תגישו איתם בארוחות, ולכן קרשי העץ שם מאד מומלצים לצור מטרה זו.

 

קרשי גבינה

קרש הגבינה אינו גדול כמו קרש חיתוך הירקות או קרש חיתוך הבשר. קרש הגבינה מיועד ליצירת פלטת גבינות. אולי לא חשבתם שזה מוצר חובה בביתכם, אבל ברגע שתתחילו לארח ערבי יין וגבינות לא תוכלו להפסיק! זה אירוע קל מאד להפקה, מרשים ביותר וכולם נהנים ממנו ללא יוצא מן הכלל.

כמובן שלא ניתן להשתמש בקרשים האחרים לצורך פלטת הגבינות. ראשית: מטעמי כשרות – אנשים ששומרים על הפרדה בין בשר לחלב יעדיפו להפריד בין הקרשים. שנית: גודל הקרש השונה יפריע להשגת מטרתו – פלטת הגבינה תיראה דלה ולא מוקעת גם אם היא תהיה מושקעת מאד, בגלל גודל הקרש.

 

חיתוך

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »