חיפוש

5 קורסים שווים למקצועות ההייטק

על 5 קורסים משתלמים למקצועות ההייטק, כאלו שכוללים הכשרה מעמיקה לתפקידים בכירים ומבוקשים. וגם: האם כדאי ללמוד קורסי הייטק או שרק תואר במחשבים?

 

הייטק – כדאי ללמוד בקורסים או לא?

נכון, יש לא מעט סטודנטים להייטק שלומדים בפקולטות למדעי המחשב במוסדות האקדמיים השונים בארץ. השאלה הנשאלת היא – האם זו חובה? בניגוד לרפואה, שם ברור שאי אפשר לקחת קורס בודד, בהייטק ניתן להתמחות בתחום ספציפי ולהיכנס לתעשייה דווקא דרכו.

אז נכון שיש מי שמעדיפים ללמוד לתואר במדמ"ח, שם הם מקבלים גם ידע תיאורטי-אלגוריתמי ויכולים לחבור להייטקס במגוון דרכים; אך מי שרוצה ללמוד למשל סוג פיתוח מסוים או סייבר, יכול לקחת קורס, ללמוד היטב את התחום המסוים ולהתחיל קריירה מצליחה בענף ספציפי בהייטק. זהו ה- bootcamp

 

אז אילו קורסים ניתן ללמוד במקצועות ההייטק?

1.    קורס SAP – מערכות ניהול מידע

מערכות ERP הן מערכות לניהול מידע בארגונים. היום, המשאב היקר ביותר לכל ארגון הוא מידע! מערכות ERP שולטות על כל סוגי המידע הרלוונטיים לארגון: מידע על עובדים, על נתונים כספיים, על לקוחות, מלאי, הזמנות ואפילו מתחרים. בקורס SAP ניתן ללמוד כיצד לפתח מערכת ERP שמותאמת לארגון.

 

2.    קורס Python – השפה הפופולרית בעולם

Python היא שפת הקודינג הפופולרית ביותר כיום, היא מבוקשת ביותר למי שמחפש קורס הייטק משמעותי ומעמיק עם שפה קלה ליישום, יחסית. הקודים ברורים מאוד, והמפתחים מבוקשים מאוד. לרוב הם משתלבים בתפקידי דבלופינג מאתגרים. עובדה שגם מנוע החיפוש של גוגל מבוסס על שפת Python !  כמוהו רבות מהפלטפורמות המובילות בעולם.

 

3.    קורס QA – בדיקת תוכנה

תחום הבדיקת תוכנה הוא אחד התחומים המושקעים ביותר בהייטקס. זהו תחום שתפקידו לערוך בקרת איכות על כל אחד משלבי פיתוח תוכנה, על התכנון, האיפיון והפיתוח. בקורס QA לומדים שפות קוד שונות ותחומים מתקדמים בטכנולוגיה. מתאים במיוחד למי שאוהב למצוא את הבאגים הקטנים, לחפש איך אפשר להפוך דברים למושלמים – ורוצה להשתלב בתעשיית ההייטק, אוף קורס.

 

4.    קורס סייבר – אבטחת מידע

אחד התחומים הפופולריים ביותר בתוך תחומי ההייטק. ענף הסייבר מצית את הדמיון ומפיח חיים בטכנולוגיה: הצורך לאבטח מידע כרוך בסיפורים אנושיים ועתירי דמיון על גניבות, תחרות וריגול. קורס סייבר מכשיר את הלומדים לאתר פרצות באבטחת המידע, לתקן אותן ולמנוע בכך כל דליפה של המידע. עבודה בענף הסייבר היא מרתקת ומתאימה במיוחד לחובבי האקדשן שבינינו.

 

5.    קורס דאטה אנליסט

המידע או הנתונים (דאטה) הם כאמור המשאב היקר ביותר בעולם ההייטק. אנליזת נתונים אחראית על הבנת הנתונים והפקת מסקנות לאור התובנות המתקבלות מהם. זהו תחום מבוקש ויוקרתי שמתאים לאנשים מוכשרים ושאפתנים. לאנליסט נתונים יש, מלבד לידע ההייטכנולוגי, גם ידע עסקי, שעל פיו הוא מסיק כיצד כדאי לארגון או לחברה לפעול, לאור הנתונים שפיענח.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »