חיפוש

השלב הבא – פתרונות החשמל למשרדים שיגרמו לכם להרגיש בשנת 3023

משרד לא צריך להיות מלא חוטי חשמל נראים לעין… אם המשרד שלכם חשוב לכם והייתם מעוניינים להקפיץ את הרמה שלו, הכתבה הזו מיועדת לכם. כיום יש מגוון פתרונות לניתוב חוטי החשמל בצורה נסתרת, יש שעונים חכמים, שרתים ואביזרים העשויים להפוך את המשרד שלכם לחדשני יותר. 

 

ארגון הכבלים החשמליים

חדר העבודה שלכם לא צריך להיראות כמו אתר פיראטי אליו מושכים חשמל. יש היום מגוון גדול של פתרונות אביזרי חשמל שיסייעו בארגון הכבלים בצורה נכונה ויעילה. כדאי שתכירו אותם.

אביזרי חשמל

תעלות כבילה

מתחת לשולחנות ורהיטים, ניתן להתקין תעלות כבילה כאשר יש צורך להעביר כבל בצורה מאורגנת ונעימה לעין. בצורה כזו הכבלים לא נראים לעין ולא יוצרים עומס. הגישה אל הכבלים נוחה ובמידה ומעוניינים לשנות משהו בהם, ניתן לבצע את השינוי בקלות.

 

עמדת שקעים

פתרון חשמל נפוץ ופופולארי הוא עמדת השקעים והיא בעצם שקעים המחוברים אל השולחן עצמו. השקעים קצת יותר בולטים מהשולחן עצמו. הכל נעשה בצורה מסודרת ומאורגנת, כך שחוטי החשמל המוליכים חשמל לשקעים לא נראים לעין, הם עוברים מתחת לשולחן בצורה אסטטית ונוחה. עסקים הכוללים חדרי ישיבות בוחרים להטמיע את השקעים בשולחן חדר הישיבות, כך הם זוכים לנוחות ונגישות לחשמל ללא בלגן מיותר.

 

משטחי טעינה

לא מעט משרדים כוללים אזור המתנה האמור לייצג נגישות וחדשנות. הצבת עמדת הטענה אלחוטית משקפת חשיבה על הלקוח הממתין והיא גם פוטרת את השימוש מכל כבל. עמדת הטענה היא משטח עליו מניחים את הפלפון והוא מתחיל להיטען. ניתן לשוות לו מראה מודרני ואלגנטי, בהתאם לאופי המקום. בעלי משרדים רבים בוחרים לשלב אותו על שולחן המשרד שלהם וכך הם שולפים אותו בעת הצורך. יש לרכוש משטחי טעינה אלחוטיים גם לשילוב בבית או במוסדות ציבור.

אביזרי חשמל

דלתיות לכבלים

דלתיות לכבלים מכונות גם "דלתיות מעבר כבל" והן מעין דלתות המותקנות על השולחן והן מאפשרות להעביר כבל מחלקו העליון של השולחן לחלקו התחתון מבלי צורך במשיכת חוטי חשמל לאורך כל השולחן… כך מסתירים את הכבל מתחת לשולחן וברגע האמת, כשצריכים את הכבל, מרימים את דלתית השולחן ונהנים מאספקת חשמל סדירה.

 

גלאי תנועה

ניתן לשלב גלאי תנועה במשרד ולחבר אותו למערכת הפעלה שתיפתח את הדלת / תדליק את האור, ברגע שהוא מזהה תנועה במקום מסוים. הגלאי לא בולט לעין, הוא מוטמע בתוך דלת או משקוף וכך הוא משרת אתכם בביצועים הנדרשים.

 

לסיכומו של עניין

שימוש בפתרונות חשמל חדשניים הופכת את המשרד למקום נעים חדשני ומזמין. פתרונות החשמל ניתנים לרכישה בחנויות מתמחות בלבד ורק חשמלאי מוסמך רשאי להתקינם בדרך כלל. מיום ליום מתחדשים עוד ועוד פתרונות חשמל ואם אתם מעוניינים לחדש את המרד שלכם, מומלץ להיעזר באיש מקצוע מומחה בתחום.

אביזרי חשמל

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »