חיפוש

איזה פרחים ועציצים מתאימים לגידול בית

פרחים ועציצים הם מאוד פופולריים במיוחד בשנים האחרונות בגידול בתוך הבית.

העציצים מוסיפים לבית אווירה של חופש, צמיחה, שגשוג ואפילו יש בצמחים ועציצים פן פסיכולוגי לאנשים שיש להם צמחייה רבה בבית. ואיפה ניתן לרכוש אותם? למשל בשורשים – בית של צמיחה.

אך לא כל העציצים ולא כל הפרחים מתאימים לגידול ביתי. איזה פרחים ועציצים מתאימים לכך?

אוויר נקי יותר

ישנם לפחות 18 סוגי צמחים שנחשבים מטהרים ומנטרלים תרכובות רעילות בבית כתוצאה מזיהום אוויר תעשייתי. מלבד זיהום אוויר תעשייתי, הזיהום יכול להיות עקב שימוש בחומרי ניקוי, שטיחים, צבע, עשן סיגריות ועוד. מחקרים מצאו שעציצים יכולים לשפר משמעותית את רמת החיים של האנשים החיים בבית ויכולים לנטרל את הזיהום אוויר.

 

מפחיתים אלרגיות

צמחים יכולים לשפר את רמת החיים שלכם וגם להוסיף לרמת האוויר שלכם. מחקרים מצביעים על כך שבחדרים שיש בהם יותר צמחים, כך יהיה פחות אבק ועובש מאשר חדרים ללא צמחים כלל. צמחים מומלצים להפחתה של אבק ועובש והוספה של חמצן לחדר הם צמחים כגון: אגלונמה, פוטוס, ספיטיפילום.

 

אווירה של רוגע

אם אתם מכירים שמנים אתרים, תשמחו אולי לדעת שרוב השמנים אתרים מופקים מצמחים. ישנם שמנים מאוד פופולריים כמו לבנדר ויסמין שיעילים כבר במשך דורות להרגעה.

מחקרים הצביעו על כך שאנשים ששאפו את המולקולות של שמנים אתרים כמו שמן יסמין נצפה אצלם שיפור בקצב הנשימה ואפילו הפחתה בסף הכאב שלהם. מחקרים נוספים הצביעו על כך ששמנים אתרים עזרו להרגיע את האימהות אך גם את התינוקות שלהם באמבטיה.

 

עוזרים לשינה טובה יותר

ישנו מיתוס המסתובב שנים רבות סביב צמחי הבית, והמיתוס אומר שלא מומלץ לשים עציצים בחדרי השינה כי יש חשש שהם יקחו לנו את החמצן בחדר השינה בזמן שאנו ישנים. תיאורה זו שגויה, מכיוון שהחמצן שהצמחים הביתיים שואפים היא מאוד נמוכה וגם כמות החמצן שהם פולטים.

אפילו חלק מהמצמחים פולטים חמצן בלילה ובכך עוזרים לנו לנשום יותר טוב וכך לישון טוב יותר ובקלות רבה. מומלץ בעיקר עבור אנשים שסובלים מדום נשימה בשינה או בעיות נשימה אחרות.

 

חנות עציצים ופרחים

חנות עציצים ופרחים הן החנויות שתוכלו למצוא את כל הצמחים והעציצים שאתם מחפשים כמו החנות שורשים – בית של צמיחה. לכן, חשוב למצוא חנות באזור שלכם שתוכל לספק לכם את כל הצמחים שאתם זקוקים להם. למשל אם אתם גרים בצפון, חנות פרחים בעפולה יכולה להיות מצוינת עבורכם ותוכלו לבחור ממגוון רחב של עציצים, פרחים וצמחים נהדרים מתוך מלאי נהדר ושירות מצוין בדיוק לפי המיקום שתרצו למקם אותם בבית שלכם.

 

לסיכום

צמחים הם כלי נהדר לרוגע, לחמצן, לשינה רגועה יותר, להפחתה של אלרגיות וגם לאוויר נקי הרבה יותר טוב בבית. ישנם צמחים שלא מצריכים טיפול מסיבי, ועל כך מומלץ לשאול בחנות פרחים להתאמת הצמחים המתאימים במיוחד עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

 

וורד

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »