חיפוש

איך לבחור פרופילי אלומיניום לבית העסק?

פרופיל אלומיניום שמחקה פרופיל בלגי משיג מראה אלגנטי ויכול להתאים לסוגים שונים של חלונות.

בנוסף, יש עוד סוגים של פרופילי אלומיניום שאותם כדאי לשקול לשלב בעסק.

אז איך בוחרים אותם ומה היתרונות? הנה המדריך המלא

השוואה בין סוגים שונים של פרופילי אלומיניום מבוססת בדרך כלל על שיקולים סטנדרטיים של מראה ומחיר. אבל בפועל, צריך להביא בחשבון את ההבדל בין פרופילים שמיועדים עבור בתי עסק לבין כאלה שמתאימים לבתים פרטיים. אמנם גם כאן ההבדל עשוי לבוא לידי ביטוי בעיצוב של הפרופיל, אך הוא כולל עוד כמה שיקולים.

 

הפונקציונאליות והרושם הראשוני מהפרופיל

ראשית, בתי עסק צריכים להציב את הפונקציונאליות של הפרופיל בראש סדר העדיפויות שלהם. גם אם בתי עסק בוחרים פרופיל אלומיניום שמחקה פרופיל בלגי כדי להשיג מראה אלגנטי של החלון, הם צריכים לוודא שהוא איכותי ואמין. אם הפרופיל לא מספיק אמין, המשמעות היא סיכון לעסק וסיכוי לפריצה.

שנית, כדאי להשוות בין סוגים שונים של פרופילים על פי מידת ההתאמה שלהם לרושם שאותו בית העסק מעוניין לשדר. בעוד בבתים פרטיים לדוגמא זה פחות קריטי אם מדובר על סגנון עיצוב מודרני או קלאסי, בבתי עסק יש לזה השפעה על המכירות, על התחושה של הלקוחות ובחלק מהמקרים גם על התפוקה של העובדים. לכן, כדאי לבעלי עסקים להבין את הייחודיות של פרופיל אלומיניום עבורם ולבחור אותם רק אחרי התייעצות עם בעלי מקצוע.

 

כמה עולים פרופילים עבור בתי עסק?

בחירת פרופיל אלומיניום לבית העסק היא בדרך כלל השקעה לטווח ארוך. כאשר בעלי עסקים מחליטים להחליף את הפרופיל של החלונות או להשתמש בפרופילים מאלומיניום במקומות אחרים, הם רוצים לדעת שיש להם עכשיו שקט לכמה שנים טובות. לכן, כדאי להם לבחור פרופילים שמיוצרים על ידי חברה גדולה ואמינה.

מצד אחד, רכישת פרופילים טובים ואיכותיים מחברה מוכרת יכולה להיות יקרה יותר מאשר רכישת פרופילים דומים באיכות יחסית נמוכה. מצד שני, בעלי עסקים צריכים להתייחס לזה כהשקעה ולא כהוצאה רגילה. חוץ מזה, בעלי עסקים יכולים לקזז את חבות המס מרכישת הפרופילים ולחסוך גם על ההתקנה.

 

המלצות על פרופילים לבתי עסק

בסופו של דבר, גם בעלי עסקים לא חייבים לקבל בצורה עצמאית החלטות לגבי האופן שבו הם בוחרים פרופיל אלומיניום. בזכות הידע והמיומנות של בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום, בעלי עסקים ומשרדים יכולים לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת.

התייעצות עם בעלי מקצוע תעזור לבעלי עסקים לבחור את הפרופילים שאותם יהיה הכי קל, מהר ומשתלם להתקין. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולשאול על תקופת האחריות על כל פרופיל ועל המפרט המלא שלו. אם התשובות מתאימות לבעלי העסקים, כדאי כבר לתאם הרכבה והתקנה.

 

ברזלים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »