חיפוש

פרגולה לחצר הבית – הכרחי או מותרות

בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש בפרגולות, בחצרות רבים מתקינים פרגולות לצורך הצללת החצר.

למרות השימוש הרב בפרגולות עדיין עולה תמיד הוויכוח, האם פרגולה זה הכרחי או מותרות.

אנחנו כאן כדי לשים קץ לוויכוח עתיק ימין ולהחליט אחת ולתמיד מה התשובה שלו.

 

השימוש העיקרי של פרגולה

הפרגולה הפכה בשנים האחרונות לפתרון ההצללה העיקרי. בבתים בהם יש חצר, ובעלי הבית לא רוצים שכולה תהא חשופה לשמש בונים פרגולה. כדי שהפרגולה תהא אסתטית עדיף לקחת חברה שמתמחה בבניית פרגולות כמו ש.ע.מ בניה בעץ.

 

מה היתרונות של פרגולה

לפרגולה מספר יתרונות ביניהם שמירה על הבריאות, פתרון יעיל וזול לבעיית השמש, ואסתטיקה.

 

הגנה בפני השמש

כשבן אדם נמצא בשמש יותר מדי זמן, הדבר לא בריא לו. זה יכול לגרום למחלות עור, ולהתייבשות. לכן, חשוב מאד למצוא נקודה מוצלת כשנמצאים בחוץ. בחצר של בית שאינה מוצלת אין אופציה שכזו ולכן חשובה הפרגולה.

הפרגולה חשובה במיוחד בבתים בהם ישנם ילדים. ילדים יכולים לשחק בחוץ שעות מבלי לשים לב לשמש הקופחות, הפרגולה תגן עליהם מפניה, וכך תוכלו לשלוח את ילדכם לשחק בחצר בבטחה, מבלי לחשוש שיישרפו.

 

פתרון יעיל וזול לבעיית השמש

אנשים שנוהגים לארח יודעים – לא נעים לשבת בחוץ כשהשמש על הפנים של כלל האורחים. הפרגולה מאפשרת להימנע מכך, ולא לברוח מאירוח חברים בקיץ. הפרגולה מאד יעילה, וגם יחסית זולה יותר משאר אפשרויות ההצללה שקיימות כיום בשוק.

 

אסתטיקה

אם דיברנו על המותרות, אסתטיקה זה בהחלט יתרון שרוב האנשים קוראים לו מותרות. כשרוכשים פרגולה מחברה טובה ואיכותית, היא לא רק מגנה מפני השמש, אלא גם יפה ומתאימה לחצר. כך שהיא בעצם משדרגת את מראה החצר הרגיל, ומוסיפה למראה משהו מיוחד ויפה לעין.

אנשים רבים רואים בכך מותרות, מדוע לשלם על משהו שהוא רק יפה? אבל יש לזכור שהפרגולה לא נועדה לאסתטיקה גרידא, אלא משרתת את המטרות הנוספות שפורטו לעיל – הגנה על הבריאות, ופתרון יעיל לבעיית אי ההצללה. לכן, לשים את הדגש על המותרות שבאה עם הפרגולה, שזה המראה האסתטי שלה זה לא מדויקת.

 

על מה חשוב לשים את הדגש בעת התקנת פרגולה

הדבר החשוב ביותר בעת התקנת הפרגולה הוא המיקום. חפשו מיקום בו הילדים יוכלו לשהות ולשחק שגם מחסה את המיקום בו אתם מארחים את המשפחה והחברים, כך המטרה של הפרגולה תענה על שתי הדרישות.

לסיכום, למרות שיש בפרגולה היבט שנשמע כמו מותרות והוא המראה האסתטי שלה, הרי שברובה היא הכרחית. הפרגולה שומרת עליכם ועל ילדכם בפני השמש, ואין עוררין על כך שהיא הפתרון המושלם לבעיית השמש שיש בחצרות. כך שאם אתם מתלבטים, כנראה שכדאי לכם להתקין פרגולה בחצר הבית.

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »