חיפוש

5 פעילויות מגניבות לעשות עם הילדים בבית

הזמן שאנחנו מבלים עם ילדינו הוא היקר לנו ביותר.

עם זאת, זה לא תמיד פשוט למלא את הזמן הזה בהנאה ובמשמעות.

במיוחד בתקופות שבהן אנחנו "נאלצים" לבלות זמן רב עם הילדים – בסגרי הקורונה או בחופשים הארוכים, הזמן הזה יכול להיות מעט מאתגר ומתסכל, אבל זה לא חייב להיות ככה.

יש המון פעילויות מגניבות שאפשר לעשות עם הילדים בבית, והנה חמישה רעיונות להתחיל איתם.

 

שיבוץ יהלומים בתמונה

יצירה משותפת עם הילדים היא אחת הפעילויות המהנות והמשמעותיות ביותר שאפשר לעשות יחד. הבעיה היא שלא כולם ניחנו בכישרון אומנותי, ורוב יצירות המופת מוצאות את דרכן אל המקרר (במקרה הטוב). זה לא המקרה עם שיבוץ יהלומים יצירה, שמספקת לכם ערכה שלמה עם תמונה יפהפה לבחירתכם שאתם משבצים בה בעדינות יהלומים לפי סימוני הצבע, ככה שמתקבלת תמונה מרהיבה שאפשר לתלות על הקיר ולהיות גאים בה.

 

אפיית עוגיות

כמו שאמרנו בסעיף הקודם – אין כמו להשקיע בתהליך שמניב תוצאות בעלות ערך, שאפשר להנות מהן. הכנת עוגיות מסמנת וי על שני ההיבטים: גם עבודה כיפית וקלילה שאפשר לבצע ביחד, וגם תוצר טעים ונעים, מפנק ומספק. ילדים יכולים לשאוב כל כך הרבה הנאה מכך שסומכים עליהם עם משימות של מבוגרים – תנו להם לשבור לבד את הביצים, אפילו אם חלק יישארו מחוץ לקערה.

 

מצעד תחפושות

הטוען לכתר להיות החג הכיפי ביותר הוא פורים, וזה בעיקר בזכות מנהג התחפושות. למזלנו, אין חוק שאומר שמותר להתחפש רק בפורים, ולכן מצעד תחפושות של כל בני המשפחה הוא אחת האפשרויות הכיפיות ביותר לפעילות שהילדים יעופו עליה בכל מאודם. גיבורי וגיבורות על, לוחמי אש, חיות מכל הסוגים – כל אלה יכולים להיות אורחי כבוד שלכם לאחר צהריים מיוחד ומהנה במיוחד.

 

“ג'אסט דאנס"

למי שמחפש פריקת אנרגיה מהנה, להשתולל ביחד עם הילדים עד שהבטן כואבת מרוב צחוק – נסו את המשחק הממכר: "Just Dance". מטרת המשחק המוצהרת היא לחקות בצורה המוצלחת ביותר את הרקדנים שמוצגים על המסך ,לצלילי שירים מקפיצים ואהובים. מטרת המשחק בפועל היא להנות, להשתולל ולצחוק ביחד, עד שמתעייפים כל כך שאי אפשר להמשיך יותר (וכל הורה יודע שעם ילדים בחופש – זה בונוס חשוב).

 

מסיבת תה

זמן כיף עם הילדים יכול להיות אנרגטי ופרוע, אבל ילדים רבים (והורים רבים אפילו יותר) מעדיפים פעילות קצת יותר רגועה. מסיבת תה היא פעילות מושלמת לכל הורה שמחפש להעביר עם הילדים שלו אחר צהריים נעים ושליו, שבו אפשר לשבת יחד ולפטפט, להנות ממשקה חם ומנחם ומנשנוש מתוק (אם כבר ניסיתם את פעילות מס' 2 תוכלו להנות מעוגיות טעימות תוצרת בית..).

 

לסיכום

הזמן עם הילדים לא צריך להיות מעיק ומאיים – הוא יכול להיות כיפי ומקרב לבבות, ובעזרת הרעיונות שהבאנו כאן תוכלו למלא את זמן האיכות שלכם ביחד בהנאה, התרגשות ומשמעות.

אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »