חיפוש

המדריך לקנייה חכמה של פינת זולה לבית

אם גם אתם רוצים לשכלל את החצר האחורית שלכם ולהפוך אותה לנוחה יותר לאירוח, או ששאתם סתם מחפשים מקום נוח להזרק בו בסוף היום, רכישת פינת זולה היא הפתרון המושלם ביותר.

פינות זולה מציעות חלל ישיבה ואירוח נוח מעבר למה שמציע הסלון, ולרוב מצריכות פחות ניקיון ותחזוקה.

הכנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לפני שאתם מפנקים את עצמכם בפינת זולה חדשה.

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים?

הדבר הראשון שנרצה להמליץ לכם הוא לחפש פינת זולה במבצע. זה אולי נשמע טריוויאלי, אבל הפופולריות של פינות זולה בארץ הביאה הרבה מאוד יצרנים למכור במחירים מופקעים פינות זולה "מפוצצות" שאתם פשוט לא צריכים. הרעיון המרכזי בזולה הוא להזרק, לכן הדבר הראשון, השני והשלישי שצריכים לשבת לכם בראש לפני שאתם קונים פינת זולה הוא הנוחות, ובשביל נוחות אין צורך לקחת משכנתא שניה.

שנית, בואו נודה על האמת – פינות זולה, במיוחד אם הן בגינה, נוטות להתלכלך. לכן, לא מומלץ לקנות פינת זולה מפוארת שכל פעם שתביאו חברים לשבת תצטרכו לפחד אם יקרה לה משהו. החרדה שתגרם לכם אם כל הזמן תדאגו לשלומה של הפינה שלכם תהפוך את חווית הישיבה בזולה לבלתי נוחה בעליל ולמעשה תבטל את החוויה עצמה.

לבסוף, עליכם להחליט על המיקום בו את מתכננים להקים את פינת הזולה שלכם. האם היא תהיה בפנים או בחוץ? האם היא תהיה מקורה או מתחת לכיפת השמיים? אחרי שהחלטנו, הגיע הזמן לצלול לפרטים שיעזרו לכם להחליט על הפינה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם.

 

איך לבחור את הזולה המושלמת?

חומרי גלם ועמידות:

ההחלטה על החומרים מהם תהיה עשויה פינת הזולה שלכם תלויה בראש ובראשונה במיקום בו תרצו להקים אותה. אם אתם מתכננים להקים את הזולה שלכם בחצר מתחת לכיפת השמיים, תרצו שלחומרי הגלם תהיה עמידות מנזקי מזג אוויר ורטיבות. בנוסף, חשוב להתחשב בבעלי חיים שאולי יש לכם שיכולים ללכלך או לשרוט את מערכות הישיבה.

כפי שציינו קודם, שימו את הדגש העיקרי על הנוחות. לפעמים, יהיה לכם יותר נוח לשבת על מזרון עם כמה כריות מאשר על פוף. הנוחות שלכם היא עניין אינדיבידואלי, ובסופו של דבר אתם תהיו אלו שיבלו בפינת הזולה שלכם רוב הזמן, לכן אל תתפשרו על מה שיגרום לכם להרגיש הכי בבית.

 

סגנון ועיצוב:

מומלץ להתאים את סגנון הזולה לעיצוב של המקום בו היא נמצאת. אם הזולה ממוקמת בחצר, ריהוט מעץ יכול לעשות את העבודה בצורה מושלמת, ואם היא בתוך הבית אפשר להוסיף גם שטיח שיהפוך אותה ליותר מזמינה וחמימה.

 

גודל:

כדי להחליט על הגודל של פינת הזולה שתרצו, מומלץ להתמקד במה שמאפשר לכם המיקום בו תקימו אותה, וכמות האנשים אותה אתם מצפים לארח בדרך כלל.

 

פינת ישיבה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »