חיפוש

פינות אוכל שישדרגו את חווית האירוח שלכם

אם אתם אוהבים לבשל ולארח את כל המשפחה בערבי שישי, בחגים או בכל מאורע ספונטני אחר, אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים בבית הוא פינת אוכל. בעזרת פינת אוכל משודרגת תוכלו לארח מספר רב יותר של אורחים וגם לארח יותר מאשר אירחתם בעבר, ואם כבר אתם מזמינים וטורחים, מה אכפת לכם שפינת האוכל שלכם תהיה שיחת היום? הנה פינות האוכל שישדרגו את חווית האירוח שלכם מקצה לקצה.

 

פינות אוכל משולבות

אם בעבר פינות אוכל שעשויות מעץ היו המונופול בתחום פינות האוכל, כיום לא כך הדבר. בעזרת שילוב של אלומיניום וזכוכית לפינת האוכל שלכם, תוכלו להנות מפינות אוכל אופנתיות במיוחד. למעשה שילוב של אלומיניום וזכוכית גורם לפינות האוכל שלכם להיראות במראה עכשווי ומודרני, מראה שישדר לכולם עד כמה אתם מודרניים.

מלבד אלומיניום וזכוכית, התרגלו גם לפינות אוכל בצורות שנחשבות סטנדרטיות כמו למשל צורה מלבנית או מעוגלת, כיום ניתן למצוא פינות אוכל במגוון רחב של עיצוב הנחשבות פינות אוכל יוקרתיות.

 

צבעים וחיבורים

לשולחן פינת האוכל יש בדרך כלל רגליים שמחברות אותו לרצפה, אך לרוע המזל, יש לא מעט מקרים שרגלי השולחן דווקא מפריעות לסועדים ואותו סועד עלול למצוא את עצמו נלחם עם הרגליים למקום סביב השולחן.

כיום ישנה אפשרות ופתרונות מגוונים כמו למשל פינות אוכל עם ארבע רגליים, או רגלי איקס שנחשבים פתרון מעולה עבור הסועדים. מלבד הרגליים, אם בעבר ראינו פינות אוכל בצבעים שגרתיים כמו שחור, לבן, עץ ואולי במקרים נועזים עץ, כיום נוכל למצוא פינות אוכל בצבעים נועזים כמו צבעי הפסטל.

 

פינת אוכל, מטבח ומקום אחסון

פינת אוכל יוקרתית ונוחה היא חלק בלתי נפרד מחוויות האירוח שלכם, אך מה בנוגע למטבח ומקומות האחסון? אם אתם אוהבים לארח, עליכם להצטייד במטבח מפנק שיהיה לכם נוח וכיף לבשל בו, במיוחד אם אתם נמצאים בו לא מעט שעות במהלך השעות.

לעיתים האחסון והמקום במטבח אינו מספיק ועלינו למצוא מקום נוסף שנוכל לאחסן בו ציוד שלא יכול להיות במטבח כאשר אנו מבשלים, או מקום לאחסן בו כסאות נוספים במידה ומצטרפים עוד אורחים לחגיגה.

במקרה כזה, רצוי ואף מומלץ להחזיק מחסן בגינה שלכם. מחסני מתכת מציעים פתרון אחסון, גם עבור אביזרים במטבח שלכם, שלרוב יוצאים כאשר אתם מארחים בבית, או פתרון אחסון עבור כסאות נוספים עבור האורחים שלכם שמגיעים מידי פעם ואין לכם צורך בכיסאות בחיי היום יום שלכם.

 

לסיכום

פינות אוכל לגמרי ישדרגו את חווית האירוח שלכם, לא משנה עד כמה החוויה שלכם הייתה מוצלחת גם קודם לכן – פינת האוכל תאפשר לכם למקסם את החוויה עבורכם וגם עבור האורחים שלכם. חשוב לשמור על ראש פתוח בבחירת פינת האוכל שלכם ולהיפתח לעיצובים חדשים בעולם פינות האוכל.

אוכל, אזורים

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »