חיפוש

עיצוב כפרי מזמין או מודרני וחלק? כך תבחרו סגנון עיצוב

לפני שאנחנו מתחילים לעצב את הבית, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את סגנון העיצוב שבו אנחנו מעוניינים. הסגנון של העיצוב ישפיע על בחירת הרהיטים, הצבע ועוד גורמים שונים. כיום קיימים לא מעט סגנונות, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מבולבלים כאשר אתם ניגשים לעצב את הבית שלכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין כיצד לבחור את העיצוב המתאים לבית שלכם.

 

עיצוב הבית

עיצוב הבית הוא האתגר המרכזי כאשר אנחנו משפצים או בונים בית. העיצוב הוא המקום שבו אנחנו יכולים להעניק לבית את המראה שאנחנו אוהבים, בלי להיות תלויים בשיקולים אחרים כמו אלה שקיימים בבנייה שלו. הבית הוא שלנו ואת החלל הפנימי שלנו נוכל לעצב כרצוננו. סגנונות העיצוב נבדלים זה מזה, והדבר שהכי חשוב להבין הוא שאין סגנון שיותר יפה מהשני.

השאלה האם הסגנון מתאים לכם היא השאלה החשובה וכדי לענות עליה חשוב שתגדירו לעצמכם מה בדיוק אתם רוצים. כמעט כל דבר שתרצו קיים בסגנון עיצוב מסוים, ובעזרת iDesigners – מעצבי פנים מומלצים תוכלו להבין מה העיצוב שמתאים לכם.

 

מודרני או רטרו

השאלה הראשונה היא האם אתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם בסגנון חדשני או דווקא בסגנון שמשדר מראה מיושן. הסגנון המודרני כולל קווי מתאר חלקים של העיצוב ושימוש בצבעים מבריקים ופשוטים. מנגד, בעיצוב רטרו נעשה הרבה שימוש בצבעים עמומים, יחד עם רהיטים גדולים ושימוש רב בעץ.

 

איפה הבית נמצא

ישנם סגנונות עיצוב שמתאימים יותר לאזורים פתוחים, כאלה שלכל בית בהם יש גינה. אם הבית שלכם נמצא בבניין רב קומות בלב העיר, סביר להניח שיותר מתאים לעצב אותו בסגנון מודרני.

 

חלוקה לחללים

דבר נוסף שחשוב להבין בעיצוב הוא שאין צורך לעצב את כל הבית באותה צורה. אם הבית שלכם מספיק גדול, ניתן להתאים לכל אזור בבית עיצוב שמתאים לו, כאשר מה שצריך להקפיד הוא שאזורים בבית שמחוברים יחד יעוצבו בסגנונות מתאימים. הדרך הזו טובה כי היא מאפשרת לכם לא לבחור בסגנון עיצוב אחד אלא ללכת על מספר סגנונות יחד.

 

התייעצות עם מעצבים מקצועיים

עיצוב פנים הוא תחום מורכב, ולא לכל אחד יש את הכישרון להבין איך מתאים לבית שלו להיראות. בדיוק בשביל זה קיימים מעצבי פנים שיכולים לתת לכם את הסיוע הדרוש על מנת להתאים לבית שלכם את סגנון העיצוב המתאים לו. מעצבי פנים יוכלו גם לעזור לכם לחשוב מחוץ לקופסא ויחשפו אתכם לסוגי עיצוב שלא בטוח שהכרתם לפני כן.

 

לסיכום

עיצוב הבית דורש התאמה של סגנון עיצוב לבית, כאשר מה שחשוב להבין הוא שאין דבר כזה סגנון יפה יותר ומה שצריך לחפש זה את הסגנון שמתאים לבית שלכם. תוכלו כמובן לעצב את הבית במספר סגנונות כדי לא לוותר על עיצובים ייחודיים.

מטבח צבעוני

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »