חיפוש

עיצוב חדר האמבטיה – במה כדאי להשקיע

מאז שהקורונה נכנסה לחיינו, אנשים מצאו את עצמם משקיעים לא מעט בעיצוב ושדרוג הבית.

ככה זה, כשאי אפשר להוציא את הכסף על הטיול החלומי, צריך להשקיע אותו במשהו אחר שיעשה טוב על הלב והעיניים.

אם הגעתם לפה, כנראה שגם אתם מתכננים לערוך בקרוב עיצוב מחודש בחדר האמבטיה.

ריכזנו עבורכם כמה טיפים כדי שתוכלו לדעת את כל הפרטים החשובים ביותר בנושא.

הנה 4 הטיפים המנצחים שלנו:

 

טיפ מספר 1 – תשקיעו בקרמיקה איכותית

יש כמה אלמנטים חשובים שצפויים להפוך את חדר האמבטיה שלכם מחדר סטנדרטי לחדר "וואו". האלמנט הראשון שבחרנו להתמקד בו הוא הקרמיקה. כשאתם  מעצבים את חדר האמבטיה, אתם צריכים לשים לב שאתם בוחרים בקרמיקה איכותית. שמענו לא פעם על אנשים שבחרו בקרמיקה זולה יחסית והם גילו בסופו של דבר שהאריחים נשברו מהמגע הכי עדין. לכן, אנחנו ממליצים לכם לא לשים לב רק לעיצוב, אלא גם לאיכות. אל תתפשרו על קרמיקה לא איכותית.

 

טיפ מספר 2 – תשקיעו באמבטיה מפנקת ומעוצבת

האלמנט השני והחשוב ביותר לדעתנו בחדר האמבטיה זו כמובן – האמבטיה. היא לא רק מביאה לעיצוב מרהיב בחדר, היא גם תאפשר לכם ליהנות בהמשך מאמבטיות ממושכות ומרגיעות. אם אתם אנשים של אמבטיות מפנקות, אתם חייבים לבחור באמבטיה גדולה שתאפשר לכם לשקוע בה אחרי יום עבודה מפרך. יש כיום מגוון רחב של אמבטיות מעוצבות, כך שכדאי שתבדקו את סגנון האמבטיות הקיים דרך קטלוג אונליין ותבחרו את המתאימה לכם ביותר.

 

טיפ מספר 3 – תשקיעו במראה ייחודית

אי אפשר לדבר על אלמנטים של חדר האמבטיה ולא לציין את המראה. היא מאפשרת לחדר להיראות גדול יותר וגם תאפשר לכם לראות את עצמכם ברגעים הכי טובים של היום. אנו ממליצים לבחור במראה שעונה אל אחד הקריטריונים הבאים:

  • מראה גדולה מאוד ללא מסגרת
  • מראה עם מסגרת בצבע שמתאים לצבע הברז הנבחר
  • שילוב של כמה מראות קטנות

אם אתם בוחרים בשילוב של כמה מראות קטנות יחד, כדאי שתתייעצו עם מעצב מראש כדי שתוכלו לראות שאתם לא מגזימים בבחירה העיצובית שלכם.

 

טיפ מספר 4 – תשקיעו בתנור חימום

אתם רוצים לצאת מחדר האמבטיה אחרי שהתפנקתם באמבטיה מבלי להרגיש שאתם קופאים מקור, נכון? לכן חשוב שתשקיעו בתנור חימום איכותי. כזה שיחמם את החדר באופן מיטבי ויאפשר לכם לצאת מהמקלחת ולהתלבש לאט-לאט מבלי לרוץ ברחבי הבית כשאתם צועקים "קר לי! קר לי!". ההמלצה שלנו היא לבחור בתנור תלייה ולהעמיד אותו מעל דלת הכניסה לאמבטיה. כך תוכלו להיות בטוחים שהחדר מתחמם באופן מיטבי.

 

לסיום

אלו היו 4 הטיפים שיאפשרו לכם לדעת במה להשקיע בעת עיצוב של חדר האמבטיה. כעת, כשאתם יודעים מהם הדברים הללו, נותר לכם רק לערוך רשימה ולצאת לקנייה. תיהנו מכל רגע!

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »