חיפוש

עיצוב הבית עם רעיונות לא שגרתיים – איך תעשו זאת

ראיתם כבר הכל בכל הקשור לעיצוב הבית, אבל בא לכם שהבית שלכם יהיה מיוחד ולא שגרתי? הנה כמה רעיונות לעיצוב בית לא סטנדרטי בכלל, אותם תוכלו ליישם בבית שלכם.

 

אחידות

אם אתם אוהבים את המראה המודרני והנקי, ככל הנראה שאתם תתחברו לסגנון העיצוב האחיד. בשיטה זו ניתן לייצר ארונות מטבח שיסתירו את המקרר, או שירותים מוסתרים עם דלת המעוצבת כך שהיא נראית כחלק מדלתות ארון נוספות לצידה. הרעיון הוא ליצור מראה מושלם ומעט מתעתע, ולטשטש את הנקודות הפחות יפות בבית.

 

צבעים לא שגרתיים

כולם רוצים מטבח לבן, או ספה אפורה. עיצוב הבית לרוב נעשה בצבעים ניטרליים ובהירים. רוצים להפתיע את כולם? בחרו מטבח בצבעים נועזים, כמו שחור, כחול או ירוק. עם השילובים הנכונים ניתן ליצור בית ססגוני בו הצבעים עובדים יחד ויוצרים חלל שמח וייחודי. רוצים בית לא שגרתי? בחרו צבעים לא שגרתיים.

 

פתרונות אחסון

למי מכם שאינו גר בדירה גדולה ומרווחת, פתרונות אחסון הם הכרחיים. אם חדר הילדים קטן מידי, תוכלו למצוא מיטה ושולחן כתיבה הבנויים אחד מעל השני בסגנון מיטת הקומתיים, או מיטה שהופכת לשולחן כתיבה בעת הצורה, והרשימה עוד ארוכה ומגוונת. גם אם אינכם מתמודדים עם בעיית מיקום אך אוהבים את המראה המינימליסטי, תוכלו ליישם את אותו העיקרון וליצור מקומות אחסון נסתרים.

 

להכניס את הטבע הביתה

יש לכם גינה או מרפסת? תוכלו לעצב לכם פינה קסומה בבית, עם צמחיה וברכות שכשוך, או גינת ירק. גם במרפסת ניתן לרצף בדשא סינטטי או בריצוף מותאם, להציב אדניות לצמחיה ולשלב מקומות ישיבה נוחים ותאורה רכה.

 

פרטי נגרות ייחודיים

בחירת רהיטים הינה בחירה קשה, שכן על אף שהמבחר גדול ומגוון, לא תמיד תוכלו למצוא את הרהיט המדויק לכם מכל הבחינות. לעיתים הקושי יהיה בלמלא את החלל במידות מדויקות של הרהיט, ולפעמים הרהיט עצמו פשוט לא יהיה מה שרציתם. יצירת רהיטים בהתאמה אישית אצל נגר יכולה לייצר לכם רהיטים באיכות מעולה ובהתאמה הכי גבוהה שרק אפשר, ויהפכו את הבית שלכם לייחודי.

 

טיפים לעיצוב הבית בדרך לא שגרתית

אם מעצבים את הבית לבד קל ללכת לאיבוד, לכן רבים מעדיפים לעשות זאת בליווי של מעצב/ת. אך גם אם אתם מקבלים את הייעוץ הדרוש, עליכם לדעת למה אתם מתחברים ולמה פחות, מהן האפשרויות הקיימות בעיצוב הבית ובאילו מהן אתם מעוניינים. את כל המידע כדאי לחפש באתרי עיצוב שונים, כדוגמת האתר דקורפדיה, בו תמצאו כתבות בנושאים שונים, דוגמאות ורעיונות לעיצוב הבית.

 

לסיכום

עיצוב הבית יכול להתבצע במגוון דרכים וסגנונות, מתוכם תוכלו לבחור את העיצובים הפחות שגרתיים ופשוטים וליצור לעצמכם בית מיוחד המשקף אתכם, שתרגישו בו הכי נוח שיש.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »