חיפוש

עוברים דירה ללא מעלית? יש פתרון

אחרי אין סוף חיפושים, ריצות ומפגשים סוף סוף זה קרה – הגיע הרגע להכנס לדירה החדשה שלכם! איזה כיף! אין ספק שמעבר דירה זוהי חוויה מרגשת בין אם מדובר במעבר הראשון או החמישי שלכם. בכדי שהמעבר יהיה כייפי, מרגש וללא תקלות, יש להקפיד על הובלה נכונה אשר לעיתים יכולה להכריע בין מעבר קליל ומהנה למעבר קשה וטראומתי. ביחוד אם מדובר במעבר לדירה ללא מעלית.

 

איך מתחילים?

כל מעבר דירה מתחיל באריזות, עניין שעלול להיות מסורבל ומעייף, ביחוד אם אתם עסוקים במרדף אחר קרטונים. הובלת בית עם גט-מובינג תקל עליכם רבות בעניין – ניתן לרכוש ערכות אריזה לפי מספרי חדרים, הערכות כוללות גם סרטי הדבקה. קיימות ערכות המכילות גלילי פצפוץ אשר ישמרו ויגנו על חפציכם השבירים בעת ההובלה.

אריזת חפצים נכונה 

  • אריזת נוזלים – במידה ואתם אורזים תכשירי ניקיון, רחצה ושאר נוזלים, מומלץ לעטוף בשקית נילון אשר תמנע דליפה במידה והתכשירים משומשים ופתוחים, כלומר, אינם חדשים וסגורים הרמטית.
  • אריזת חפצים שבירים – חפצים שבירים מומלץ לעטוף בנייר פצפץ או לחילופין בעיתונים, זאת על מנת להגן עליהם בעת ההובלה. הקפידו לעטוף היטב כל חפץ בנפרד ולבסוף, כתבו על הארגז כי מדובר בקרטון המכיל חפצים שבירים בצורה בולטת וקריאה.
  • חדר חדר – על מנת להקל על עצמכם, ארזו כל חדר בנפרד וציינו על כל קרטון מהי תכולתו, לדוגמה – ״החדר של יעל״, ״מטבח״, ״מצעים שרון״ וכדומה.
  • תכולה כבדה – במידה ואתם אורזים חפצים כבדים, חוברות לימודים, ספרים, מחברות וכיוצא בזה, הקפידו על קרטון קטן בכדי להקל על המובילים. ארגז גדול וכבד יהיה קשה לנשיאה.

 

 למה אנחנו צריכים חברת הובלות?

במידה ואתם עוברים לדירה ללא מעלית, מומלץ לתת למומחים לסחוב עבורכם את הקרטונים הכבדים מאחר והם מיומנים בהרמת משקל כבד, כך גם תשמרו על הגב היקר שלכם.

בנוסף, יתכן ויהיה צורך בהעלאת רהיטים גדולים ומסורבלים בעזרת מנופים, דבר שאין ביכולתנו לעשות בצורה עצמאית.

 

חברת הובלות – יש כל כך הרבה

אין ספק שבחירת חברת הובלות יכולה להפוך לעניין מבלבל ומתעתע, בדיוק בשביל זה מומלץ לבצע הובלת בית עם גט-מובינג. בעזרת גט-מובניג תוכלו להשוות מחירים בין חברות הובלה שונות ומגוונות אשר מפוקחות ומחויבות לשירות טוב ביותר וללא הפתעות במחיר ותוספות של הרגע האחרון.

 

אילו דברים מומלץ להעביר בעצמנו לדירה

כמובן שכל הקרטונים שארזנו מכילים חפצים היקרים לבינו, אך כדאי לשים דגש ואף להעביר עצמאית קרטונים המכילים תכשיטים, חפצים או כלים יקרי ערך וכסף מזומן. במידה ויש בבעלותכם חפצים בעלי ערך סנטימנטלי גבוה, מומלץ לקחת גם אותם איתכם ולא להשאיר בידיים של אדם אחר.

 

והרי לנו הפתרון

לסיכום, מעבר דירה זהו ללא ספק רגע מרגש וחוויתי אשר מומלץ להתכונן אליו בכובד ראש; לארוז כמו שצריך, לתאם עם חברת הובלות מפוקחת ובעלת המלצות – הם כבר ידאגו לחפצים שלכם בצורה הטובה והבטוחה ביותר, ישמרו על הגב שלכם ויספקו לכם את חוות המעבר הטובה ביותר.
אז שיהיה בשעה טובה!

לחיצת יד

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »