חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על ספה שהיא גם מיטה

אפשר להציב אותן בסלון או בחדר העבודה, הן שימושיות, הן נוחות והכי חשוב – הן באות עם תג מחיר של 2 במחיר 1. ספה שהיא גם מיטה נחשבת לאחד מסוגי הרהיטים הנפוצים ביותר בעולם, ולא בכדי – היא פשוט מאוד עושה את העבודה בצורה מופתית. היות וספה שהיא גם מיטה רכשה לעצמה, עם השנים, מעמד של כבוד, ראינו לנכון ליצור מאמר שיסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת עליה. עדיין אין לכם בבית ספה שהיא גם מיטה? אנחנו בטוחים שאחרי קריאת המאמר הזה כבר תרוצו לרכוש לכם אחת כזו.

 

ספה שהיא גם מיטה – למה או או כשאפשר גם וגם?

הרבה פעמים אנחנו משקיעים הרבה מחשבה בעיצוב חדר הסלון ובעיצוב של חדרי שינה שונים בבית שלנו. המחשבה הזו היא קריטית על מנת לדאוג לעיצוב של חלל שיתאים לנו מכל הבחינות, והיא לרוב מסתיימת ברהיטים נפרדים לכל חדר. הבחירה הזו הופכת את הסלון לסלון, ואת חדר השינה לחדר שינה. אז איפה נמצא הקאטצ'?

ובכן, נכון שלכל חלל בבית יש את הייעוד שלו, אבל זה ממש לא אומר שהוא לא יכול לתפקד בתור חלל אחד עם כמה שימושים שונים. למשל, הצבת ספה שהיא גם מיטה בסלון שלכם, תאפשר לכם גם לארח בנוחות ובכיף מצד אחד, וגם תאפשר לכם להציע לאורחים להישאר לישון בסלון. הם לא יצטרכו לחזור הביתה בשעות הקטנות של הלילה, ואתם תוכלו להעניק להם חווית שינה מעולה בכמה שניות ספורות.

 

ספה שהיא גם מיטה – לא צריך לשלם על כל דבר בנפרד

הרבה אנשים מציבים בחדרים כמו חדר העבודה או חדר הממ"ד גם ספה וגם מיטה. העניין הזה גם תופס מקום, גם מיותר וגם יקר בחישוב הכלכלי הסופי. במקום שייתפס מקום אדיר מהחלל, ובמקום שישולמו אלפי שקלים על כל אחד מהרהיטים האלו בנפרד – ספה שהיא גם מיטה היא ALL IN ONE, ומהווה את הפתרון המושלם מכל הבחינות.

 

ספה שהיא גם מיטה – לא מיועדת רק ליחיד

יתרון ענק נוסף שספה שהיא גם מיטה מכילה בתוכה, היא עצם העובדה שכשהיא נפתחת – היא נפתחת למיטה גדולה. המשמעות של העניין הזה היא משמעות כבירה – במידה ויחיד ישתמש במיטה, הוא יהנה ממרחב גדול של שינה, ובמידה ושניים משתמשים בה – הם יוכלו להתפנק על מיטה גדולה ומכילה.

 

מוצאים את עצמכם עובדים שעות נוספות? ספה שהיא גם מיטה היא בול בשבילכם

הרבה אנשים עובדים המון שעות במשרד, ומוצאים את עצמם מתעייפים מפעם לפעם. ספה שהיא גם מיטה מאפשרת לאותם אנשים לעבוד, ולתפוס תנומה בין ישיבה לישיבה. הפתרון הזה רלוונטי במיוחד לאנשים שעובדים עם גורמים מחו"ל, ומשוחחים עמם בשעות לא שגרתיות. השתכנעתם? קדימה, רוצו לקנות!

 

ספה מיטה

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »