חיפוש

סיימתם שיפוץ בבית? כך תחזרו לשגרה בהקדם

כמה מרגש לשפץ את הבית! אין יותר משמח מהעובדה כי אנחנו משקיעים זמן ואנרגיה במקום בו אנו חיים. הבית שלנו הוא המקדש הפרטי שלנו. המקום בו אנו מרגישים הכי בנוח. אך, כמו שזה מרגש, זה מלווה בהרבה כאב ראש והרבה פעמים אנחנו רק מחכים לרגע של אחרי, כאשר הבית שלנו כבר יהיה מוכן ומסודר. הנה בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם לחזור לשגרה בהקדם לאחר השיפוץ!

 

קודם כל, פינוי פסולת

פינוי פסולת הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו. כך תוכלו לאט לאט לראות את תוצאות השיפוץ ולהרגיש קצת יותר את תחושת הבית! באתר של ענבר פרוייקטים תוכלו למצוא עזרה בנושא. החברה הזאת מתמחה בפינוי פסולת. היא מביאה איתה מכולות ומשאיות לשם כך. בנוסף, היא גם דואגת לאיכות הסביבה בכך שהיא ממחזרת את הפסולת שלכם. מה יותר טוב מזה?

קודם כל, פינוי פסולת

ניקיון הבית

אחרי שהוצאתם את הפסולת העיקרית מהבית, אתם תצטרכו להתחיל לחשוב על הניקיון. קודם כל לטאטא את שאריות הפסולת. אחרי שתסיימו עם החלק הזה, תצטרכו להתחיל לנקות את הרהיטים שלכם. להוריד את כל האבק שהצטבר עליהם. הניקיון הראשון בבית תמיד לוקח הרבה זמן. עבודה קשה אך משתלמת כי עוד מעט כבר תוכלו להרגיש שוב בבית!

 

כתמים על הרצפה

הרבה פעמים אחרי שיפוצים, נשארים כתמי צבע על הרצפה. בדרך כלל, הכתמים הללו עקשניים ולכן, כדי להוריד אותם אתם תצטרכו להשתמש בכלי גירוד. לאחר שתסיימו להוריד את הכתמים, תוכלו להתחיל לנקות את הרצפה בצורה יסודית בעזרת סבון רצפה. אם כבר הגעתם לשלב הזה, אתם כמעט מגיעים לסוף ובקרוב תוכלו לחזור לנוח.

כתמים על הרצפה

ניקוי חלונות

ניקוי חלונות הוא רגע מאתגר במיוחד. גם כי אתם מגיעים לסוף הניקיון (ותמיד לקראת הסוף הכל קשה יותר) וגם כי ניקוי חלונות הוא רגע מסובך מאוד. לחלק הזה, יהיה עדיף שתהיו עם עוד בן אדם כך שהוא יוכל לעזור לכם. תצטרכו להוציא את החלונות ממקומם כדי לשטוף ולהבריק אותם. תחכו שהחלונות יהיה יבשים ורק אז תחזירו אותם למקומם.

 

ועכשיו, רגע הנחת

הגעתם עד לכאן אחרי עבודה קשה, מגיע לכם להנות מכמה דקות של נחת. תשימו לעצמכם את המוזיקה שאתם אוהבים ותכינו לעצמכם קפה או תה, מה שאתם אוהבים. תשבו על הספה שלכם ופשוט תהנו מהרגע. עבדתם קשה ומגיע לכם להנות מזה!

 

לסיכום

ניקוי הבית לאחר שיפוץ תמיד לוקח לנו הרבה זמן. זה קשה, זה מאתגר אבל בסוף זה יהיה שווה את זה! תפנו את הפסולת שלכם קודם כל. לטאטא את הרצפה יגיע לאחר מכן. אם סיימתם את השלבים הללו, תתחילו לנקות את הרהיטים שלכם, תסירו את הכתמים מהרצפה ואז, תשטפו את החלונות. לאחר מכן תוכלו להנות מרגע של נחת על הספה כמו שמגיע לכם!

סיימתם שיפוץ בבית כך תחזרו לשגרה בהקדם

אולי יעניין אותך גם