חיפוש

7 סיבות מעולות לרכוש פרגולה מאלומיניום

פרגולה היא תוספת נאה לכל חצר או גינה, פתרון הצללה שמרחיב את שטח המחייה של הבית. בשנים האחרונות עולה הפופולריות של פרגולות אלומיניום. הנה שבע סיבות מעולות לרכוש פרגולה מאלומיניום:

 

  1. פרגולה מאלומיניום מגדילה את שטח הבית (ואת ערכו)

    בזכות המראה המודרני והאלגנטי שלה, וגם בזכות היכולת לעצב את הפרגולה בהתאמה לבית אליו היא צמודה, פרגולה עשויה אלומיניום יכולה להיראות כמו המשך טבעי של שטח הבית. נכון, גם פרגולה מעץ או מברזל יוצרת הצללה ומגדילה את השטח, אולם הנראות של הפרגולות הללו תהיה שונה באופן בולט מהנראות של הבית. לא כן במקרה של פרגולה מאלומיניום. "אם תרצו, תוכלו לעצב את הפרגולה כך שתרגיש כאילו גג הבית פשט את זרועותיו להתמתחות נעימה" אומרת לנו ריקי סלמה, בעלים של "אלום עץ" – חברה המובילה את תחום הייצור של פרגולות אלומיניום ( למידע נוסף >>> )

 

  1. שגר ושכח: התקנתם אותה וזהו – אין צורך לתחזק

    ידוע שריהוט גינה נשחק מהר יותר מריהוט שנמצא בפנים הבית. מדוע? מכיוון שכל דבר שנמצא 24/7 תחת כיפת השמיים חשוף לפגעי מזג האוויר: קור, חום, לחות, רוחות חזקות, גשם וכו'. זו הסיבה שפרגולת ברזל דורשת צביעה אחת לתקופה, על מנת לחדש את החומר המגן מפני קורוזיה וחלודה.

גם במקרה של פרגולת עץ, העץ נשחק ומתבלה עם הזמן ואף יכול להתעוות ולשנות צורה. חרקים מסוגים שונים, כגון טרמיטים, עלולים לחדור לעץ ולהסב לו נזק. המשמעות היא שלאחר מספר שנים עלול להיות מצב בו תיאלצו להחליף את מסגרת הפרגולה.

בשונה מפרגולת ברזל או עץ, הדורשות תחזוקה משמעותית, פרגולת אלומיניום היא "שגר ושכח". העמידות יוצאת הדופן של האלומיניום מונעת כל שחיקה ובלאי, כך שהמראה של הפרגולה יישמר רענן וחדש גם לאחר שנים. כל שנדרש הוא לשטוף את הפרגולה במים, על מנת להסיר ממנה אבק ולכלוך.

האלומיניום לא ניזוק משינויים במזג האוויר, ובניגוד לברזל אינו מפתח קורוזיה ואינו מחליד. אין שום סיכון שישנה את צורתו ואין שום חרק שימצא עניין בפרגולה שלכם. מהו סוד העמידות של האלומיניום? במהלך הפקתו, נוצרת שכבה קשיחה במיוחד על גבי שטח הפנים של חומר הגלם. אותה שכבה אחראית לכך שהאלומיניום עמיד לחלוטין בפני בלאי ושחיקה.

 

  1. אפשר לצבוע אותה בגוון עץ (ויהיה קשה להבחין בהבדל)

    ישראלים רבים אוהבים את מראה העץ, ובצדק. העץ מזכיר לנו את הטבע והוא מקרין חמימות ונעימות. זו הסיבה שבעבר, פרגולות מעץ היו פופולריות. אולם בשנים האחרונות חלה התפתחות טכנולוגית בתחום עיבוד אלומיניום, וכיום ניתן להזמין פרגולה בגוונים שונים של עץ. זאת מכיוון שיתרון משמעותי נוסף של האלומיניום, הוא שקל לצבוע אותו בכל גוון.

פרגולת אלומיניום דמוי עץ היא אחד המוצרים המבוקשים ביותר כיום, משום שהיא מאפשרת לצרכן הישראלי את הטוב שבשני העולמות: מראה טבעי וחמים של עץ, יחד עם העמידות והחוזק של מתכת אלומיניום. ואם תגדלו גפנים או צמחים מטפסים אחרים על גבי הפרגולה, יהיה לכם ולאורחים שלכם קשה מאוד להבחין שלא מדובר בעץ.

טיפ: בדקו עם ספק האלומיניום האם יש לו מצבעה המאפשרת בחירה מבין מגוון רחב של גווני עץ.

 

  1. אפשר לכסות איתה שטח גדול מאוד

    אם אתם זקוקים לפתרון הצללה או קירוי עבור שטח גדול, כגון חצר של בניין משרדים או חדר אוכל של קיבוץ, אלומיניום הוא חומר הגלם שייתן לכם מענה הולם. ניתן להזמין פרגולות אלומיניום בגדלים הנחשבים חריגים מהמקובל בענף הפרגולות.

במהלך תקופת התפשטותו של וירוס הקורונה נוצר צורך דחוף ביצירת מרחבים פתוחים תחת כיפת השמיים, בהם אנשים יכולים לשהות ולעבוד. האלומיניום הוא חומר הגלם האידיאלי להתמודדות עם מצב שכזה, ואכן פרגולות האלומיניום הוזמנו חדשות לבקרים, על מנת לספק מענה לצורך שעלה מהשטח.

 

  1. אפשר לעצב אותה כחפץ לבכם, כמעט ללא מגבלות

    הזמנת פרגולה מאלומיניום היא הזדמנות לעצב פיסת ריהוט משמעותית מהבית שלכם, כפי ראות עיניכם וחפץ לבכם. הנה שלושת הדגשים העיצוביים שהאלומיניום מאפשר:

  • קו עיצובי – ניתן לבחור מראה כפרי, מודרני או איזשהו שילוב ביניהם.
  • צורות ודוגמאות בעיצובים מרהיבים.
  • צבעוניות – תוכלו לבחור כל צבע שאתם רוצים, בהתאמה לבית או מכל שיקול אחר.

 

  1. היא יכולה "לרחף" באוויר ללא שום חיבור לקרקע

    פרגולת אלומיניום תלויה מועדפת על ידי לקוחות רבים. המיוחד בפרגולה תלויה הוא שהיא לא זקוקה לעמודים, אלא מעוגנת למבנה אליו היא צמודה באמצעות הברגה. המראה המרחף משדר יוקרה ומביא לידי ביטוי את עיקרון המינימליזם. העובדה שאין עמודים תומכים המסתירים את הנוף מקרינה על הפרגולה אווירה נעימה, אוורירית וחופשיה. ומה לגבי היציבות? אל דאגה, פרגולות אלומיניום תלויה חזקה ויציבה בדיוק כמו פרגולה רגילה.

 

  1. הכירו את הפרגולה החכמה

    פרגולות אלומיניום חשמליות מאפשרות שליטה על כיוון השלבים על מנת לכוון את האור הנכנס, ואילו פרגולות אלומיניום "נאספות" מאפשרות גם פתיחה וסגירה כמעט באופן מלא של שלבי הפרגולה. כך הלקוחות יכולים לבחור בין הצללה מלאה או כיפת שמיים פתוחה כמעט לחלוטין.

עולם הפרגולות הוא עולם עם מגוון של פתרונות, אך הפעם לא מדברים רק על פונקציונליות אלא גם על נראות ואסתטיקה מנצחת.

מרפסת

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »