חיפוש

4 סוגי שטיחים מושלמים לכל בית

שטיחים הם חלק דומיננטי בבית.

הם אמנם נראים תמימים ותוספת גרידא לסלון אך למעשה הם קובעים את הטון של החדר והבית ויוצרים בו אווירה מסוימת.

לכל בית יתאים שטיח אחר באווירה אחרת, בהתאם למה שאתם רוצים לשדר עבור בני הבית ועבור האורחים.

מאחר ומדובר באלמנט בולט בבית שאחראי על האווירה בבית ועל הרושם הראשוני של האורחים שלכם, חשוב לבחור את השטיח המושלם שיעניק לבית טאץ' של שלמות ושלווה.

לשם כך, לפניכם כל מה שחשוב לדעת על 4  סוגי שטיחים מושלמים לכל בית.

 

למה בחירת השטיחים היא חשובה ובעלת השפעות?

חלק מן האנשים חושבים כי שטיחים אינם כה חשובים ונוטים רק להסתיר פגמים ברצפה ולהסתיר לכלוך ואבק. אך למעשה מביני הדבר והעיצוב כבר יודעים שיש בשטיחים ערך רב הרבה יותר ממה שהכרנו. השטיחים קובעים את הטון של החדר ומחליטים איזה אווירה ותחושה החדר והחלל יעניקו לנמצאים בו.

 

יכול להדגיש חלקים בחדר

השטיח יכול להוות כלי להדגשת חלקים מסוימים בחדר, למשל אם יש קיר צבעוני הוא יכול להתכתב אתו ולהיות בחירה  עיצובית מוצלחת שמרימה את הצבעים והשמחה בבית. כך השטיח יכול היות כלי בידיכם עבור העברת האווירה והלוק שאתם מעוניינים לשדר לביתכם.

 

יכול להעביר אווירה מסוימת

השטיח יכול להעביר איזו אווירה שתרצו וכך להרגיע או לשמח אתכם בכל פעם שתביטו בו. השטיח יעביר תחושות ורושם גם לאורחים שלכם ויקבע מה יחשבו על החדר ומה תהיה האווירה שיספגו ממנו.

 

איזה סוגי שטיחים מושלמים ניתן להזמין לכל בית?

כיום ישנו מגוון רחב של שטיחים המוצעים למכירה עבור עיצוב הבית. אלו יכולים להיות שטיחים עבור הכניסה לבית, עבור אמבטיות ומבטחים והן שטיחים גדולים יותר עבור סלון וחדר. לכן, חשוב להבין מה הסוגים הקיימים ולקבל רעיונות עבור עיצוב הבית:

שטיחונים

שטיחונים יתאימו עבור כל חלל קטן בבית שהייתם רוצים להקפיץ ולהפוך לכיפי ומושלם. שטיחונים יתאימו הן עבור שירותים ועבור יציאה מן המקלחת, הן עבור כניסה לבית או יציאה לגינה ולמרפסת. שטיחונים אף יתאימו למטבח ולמסדרונות הבית. מדובר באלמנט כיפי ויפה שיקפיץ כל חלל.

 

שטיחים גדולים

שטיחים גדולים יתאימו הן עבור מרפסות וגינות והן עבור פנים הבית, עבור הסלון והחדרים של דיירי הבית. ישנו מגוון רב בהדפסים ובמרקמים של שטיחים שניתן לקנות. כל הדפס וסוג שטיח אחר יכול להקפיץ את החדר ולהפוך אותו לביתי ונעים ככל הניתן.

 

שטיחי מסדרון

אופציה עיצובית יפה ומקורית במיוחד היא רכישה של שטיחים מאורכים עבור מסדרון או עבור הסלון. מדובר בפס של שטיח צר, שמייפה את החלל הריק ויוצר בו עניין ואווירה טובה. שטיחים כאלו הם אינם צפויים ויגרמו לכלל האורחים והמבקרים בבית להתרשמות רבה מן הבחירות והעיצוב האמנותי. כך יכולים השטיחים להפוך לבחירה עיצובית נועזת ואמנותית שמוסיפה אווירה של העזה ושמחה בבית.

 

שטיח מגולגל

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »