חיפוש

 3 סוגי פופים לגינת הבית שלכם

הגינה שלכם היא המקום בו אתם רוצים להרגיש הכי טבעי בעולם, לזרוק לכל הרוחות את נעלי העקב, ולצפות יחפים במה שהבריאה מציעה לכם: שקט, פריחה, הכלה והמון תכלת של שמים.

כדי להנות עד הסוף מגינת הבית המקסימה שלכם, עליכם לארגן לעצמכם פינת ישיבה נוחה בטירוף, שתוכלו לשקוע בה ולשכוח מכל טרדות היקום (יש כאלה בכלל?). 

מה דעתכם על פופים? כן, המושבים הרכים והמפנקים שלשבת עליהם מרגיש כמו לטבוע במרשמלו. אם אתם אוהבים נוחות מושלמת, בעלות מינימלית, הרי שפופים לגינה הם רעיון אטרקטיבי עבורכם. הכירו את 3 סוגי הפופים לגינת הבית שלכם. אין יותר אוף – יש פוף.

 

פוף יחיד לגינה

הפופים הם המצאה חדשה וגאונית של דורנו, תוכלו לרכוש לכם לגינה פוף ליחיד, המאפשר פרטיות מושלמת. אנו לא יודעים איך אתם מדמיינים את הפוף שלכם, כי יש הרבה סוגים של פופים ליחיד: פוף בצורת כרית נפוחה שמלא עד להתפקע בחומר מילוי רך וממכר ופוף כרית עם מסעד נוח להישענות נינוחה. אם חשבתם שפופים הם עניין לילדים, תנו לנו להפתיע אתכם, קיימים פופים מופלאים המיועדים בהחלט גם לאלו שחצו את גיל 18 מזמן. פוף בצורת אגס למשל, הוא פוף יציב ביותר, שלו משענת נוחה, תוכלו לבחור באחד מעוצב היסטרי, שישדרג את הלוק של גינת הבית בכמה רמות.

 

פוף זוגי לגינה

הפוף הזוגי, כשמו כן הוא, מאפשר חוויה זוגית מענגת ומחברת, הפוף הגינתי מקבל את צורת הגוף בשל מרקמו הרך, ומתאים את עצמו לכל אחד, הפוף מתאים לישיבה של שני מבוגרים, או עד שלושה ילדים. כמה חווייתי זה יכול להיות לשובבים הקטנים להתיישב על פוף אחד, ולתכנן תעלולים הרפתקניים בנוחות מקסימלית… הפופים הזוגיים לגינה מגיעים במגוון צבעים, רק תבחרו את הצבע המתאים לעיצוב הגינה שלכם, ואל תשכחו שגם יהיה פרקטי ונוח לניקוי.

 

פוף עמיד במיוחד לגינה

אם הגינה שלכם לא מרוצפת ומקורה, הפוף שלכם חייב להיות בחור אמיץ וחזק במיוחד. כדי שהוא לא ינקוש את שיניו בגשם, וכדי שהשמש לא תגרום לו לדהות וללבוש חיוורון עז, יש לבחור בפופים לגינה שהינם ייעודיים. כלומר עשויים מבד עמיד, לא מתרגשים מלחות ונוזלים ומאפשרים ישיבה נינוחה הכוללת תמיכה בגב התחתון.

חשוב לבחור את פוף הגינה בתשומת לב, פוף גינה הינו אלמנט גדול, ויש לו השפעה על חלל הגינה כולה. אם הגינה שלכם מרוהטת בסגנון כפרי, ושופעת פריטי עץ ושטיחים קלועים, רצוי שתבחרו בדוגמת פוף שמתכתבת עם העיצוב הכללי, בצבעים של בז', אפרפר, ירקרק ותכלכל. לגינה אלגנטית יותר יתאים פוף בצבע עמוק כמו כחול או בורדו, ואילו גינת בית ילדותית ושובבה יהלמו פופים לגינה בצבעים נועזים.

 

אמרתם פופים – אמרתם קלגו

קלגו – חברת הפופים בבית יצחק, מציעה לכם אינספור פופים לגינה ולבית במחירים המשתלמים ביותר. ואתם יודעים מה, אם אתם מדברים על פופים – הם פשוט עושים את זה טוב! היכנסו לאתר של קלגו, והזמינו עוד היום פופים שיגרמו לכם להתאהב בגינה הביתית.

 

מקום ישיבה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »