חיפוש

האירו את ביתכם: 3 סוגי נרות שכל אחד צריך להכיר

אנחנו בדרך כלל משתמשים בהם רק כשצריך. הם פתרון רומנטי ופרקטי בהפסקות חשמל, בזמן קידוש וקבלת שבת ובחגים.

אם לא הבנתם על מה מדובר, הגיע הזמן שתתקדמו ותזמינו את אחד הפריטים הכי מרעננים שאפשר להכניס הביתה אמנם קטנים, אך נרות הם פתרון מדהים לכל סיטואציה בבית ולא

צריך לחכות לשבת או פקק שרוף בלוח חשמל כדי להדליק אותם.

 

נרות למסאז'

בין אם יש לכם קליניקה לטיפולים, ובין אם אתם בני ובנות זוג עם ידיים מבורכות, נרות לעיסוי הם המוצר החסר לכם בבית. נרות אלה מעורבבים עם שמני מסאז' טבעיים ובאים במגוון ריחות וצבעים. טמפרטורת הבערה של הפתיל מחממת את השעווה באופן מבוקר וכך מייצרת שמן חמים מושלם לעיסוי.

 

נרות ציטרונלה

עם אפשר לשלב שמנים מיוחדים למסאז' בנרות, אפשר גם לייצר פתרונות חינניים יותר לגינה בחודשי הקיץ. מי שחווה קיץ במקום מוכה יתושים בוודאות ראה את הלפידים שמדליקים כדי להרחיק את היתושים. ניתן היום לקנות נר ציטרונלה, שמקבל את שמו משמן הציטרונלה המעורבב בו שידוע כדוחה חרקים ויתושים. ניתן לקנות את הנר במגוון עיצובים וגדלים. נרות אלו בוערים למשך זמן רב, בדרך כלל עד ל- 4 שעות.

 

נורת יצוקים

מתנה מגניבה וייחודית וגם פריט עיצוב מיוחד לבית! נרות יצוקים מגיעים במגוון צורות. מדובר בשעווה שיוצקים אותה לתוך תבניות מעיצובים שונים, ובכך נוצר נר מעיצוב ייחודי. נרות מעוצבים אינם דבר הנפוץ בשוק, כך שאם אתם קונים נר שכזה כמתנה או פריט עיצוב לחדר, דעו שאתם אחד מיני מעטים שגילו את הפריט המגניב הזה לחדר.

 

שימושים שונים

השימוש בנרות הוא מאוד לא מוערך. נר הוא גם אמצעי תאורה, מפיץ ריח, ולפי המתואר, גם מרחיק חרקים וגם יכול לשמש למסאז'ים. הבעיה היא ששימוש באמצעים אלו  הולך ומתרחק מהתודעה של הציבור. נרות המיוצרים לשימוש ותפאורה ביתית הם פריטי עיצוב לכל דבר ועניין, מוסיפים צבע ויכולים לתת פן אישי לכל חלל שבו הם ממוקמים. ישנם אפילו נרות צפים – שהם פתילים בתוך כלי זכוכית קטן וצף בתוך קערת מים.

 

עיצובים שונים

אם אתם לא בטוחים, אך אתם כן רוצים לרענן את הבית, התסכלו על היצע הנרות באתר ממנו אתם מזמינים. ניתן לראות שיש נרות בגדלים שונים, יצוקים, ריחניים, מעוצבים ומה לא. ההיצע כל כך גדול ומגוון, שבטוח תוכלו למצוא את הפן האישי שלכם בא לידי ביטוי, כן, בנר.

 

שינוי תפיסה

כבר מזמן שנרות ריחניים הם לא רק לנשים. תחילה הם תויגו באופן מגדרי כדי לייצר קהל שוק רחב. אך כשחושבים על זה, למה רק לנשים? גם לגברים מותר, וכדאי שיהיה בדירה פריט משרה רוגע, ריח טוב וסטייל.

 

ידיים ונר

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »