חיפוש

3 סוגי מדבקות שחובה לעשות לכל בית

סדר וארגון בבית הם דברים חשובים מאוד, אך לרובנו אין את הכישורים או את הידע המתאים והנדרש למשימה.

במאמר הבא נסביר כיצד תוכלו לארגן ולמיין דברים חשובים בביתכם, בעזרת 3 מדבקות שתוכלו להזמין בקלות באינטרנט.

קיימים מספר דברים בבית שאם תדעו כיצד לארגן ולסדר אותם נכון, במיוחד במטבח – חייכם יהפכו קלים הרבה יותר.

קיימים אזורים מסוימים בבית אשר קשה לשמור עליהם מסודרים ומאורגנים לאורך זמן ובשוטף, לדוגמא – המטבח, חדר הכביסה וחדר הילדים.

אולם, קיימות מספר פעולות פשוטות שניתן ללמוד וליישם בבית, שיעזרו לכם לשמור על הסדר והארגון בבית בצורה שוטפת ולאורך זמן – הדבר הראשון שיש להצטייד בו, הן המדבקות.

ישנם למעשה 3 סוגים של מדבקות שחובה שיהיו לכם בבית ובהישג יד, בעזרת המדבקות הללו תוכלו למיין בקלות את הציוד בביתכם, ובמיוחד באזורים שבהם קשה יותר לשמור על הסדר.

 

סדר וארגון במטבח

המטבח הוא מוקד מרכזי במיוחד בו הכאוס והבלגן חוגגים, מרוב שקיות של אוכל יבש, תבלינים, ירקות וכלי מטבח אתם עלולים לבסוף להתקשות למצוא כל אחד מן הדברים הללו.

העצה הראשונה שלנו, היא להצטייד במדבקות לסדר ומיון שקיות האוכל היבש והתבלינים במטבח.

כל שתצטרכו לעשות, הוא להצטייד בצנצנות זכוכית, תוכלו לרכוש צנצנות בצבע או צנצנות שקופות – אך מה שחשוב הוא שתצטיידו בצנצנות בגדלים שונים – גדולות, שיתאימו למזון היבש כמו פסטה, אורז, קטניות, סוכר וקמח, וצנצנות קטנות, שיתאימו לתבלינים השונים.

בעזרת המדבקות, תוכלו לרשום את שם המוצר שנמצא בצנצנת ולהדביק על פני הצנצנת. זו למעשה פעולה כל כך פשוטה, שתפשט את חייכם ותהפוך את המטבח למקום מסודר ומאורגן.

 

סדר וארגון בחדר הכביסה

חדר הכביסה שבביתכם גם עלול להיות חדר מלא בבלגן ועומס מכיוון שהוא לרוב מכיל הרבה ציוד – אטבי כביסה, אבקות כביסה ומרכך כביסה על שלל סוגיו, חומרי ניקיון וכדומה.

בעזרת המדבקות, תוכלו למיין את הציוד שלכם בצורה מאורגנת ומסודרת הרבה יותר, לדוגמא, תוכלו להצטייד בקופסאות פלסטיק או זכוכית בגודל בינוני, ולהציב אותן במקום שניתן להגיע אליו בקלות – על מכונת הכביסה או על מדף נמוך, ואת הקופסאות האלו תוכלו למלא באבקת הכביסה, מרכך הכביסה, קופסה לאטבי כביסה וכן הלאה.

על המדבקות תוכלו לרשום את המוצר ששייך לכל קופסה והפעולה הפשוטה הזו תעניק לכם מראה של סדר, ניקיון וארגון בחדר הכביסה.

 

סדר וארגון בחדר הילדים

אותו העיקרון פועל גם כאן, הצטיידו במספר קופסאות גדולות ומיינו את הצעצועים של הילדים שלכם לתוך הקופסאות הללו והעניקו מדבקה לכל אחת מהן, יתרה מכך – תנו לילדים לעשות זאת בעצמם, ואף לכתוב את המלל של המדבקות בעצמם, זו הזדמנות מצוינת ללמד אותם ולהטמיע בהם סדר וארגון בגיל צעיר.

 

מדבקה כתומה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »