חיפוש

4 מתנות מגניבות לבית החדש

מעבר לבית חדש הוא אירוע משמח ומרגש וכשאנחנו מוזמנים לבקר, מומלץ להביא איתנו איזו מתנה מגניבה ושימושית.

בחירת מתנות היא עניין שיכול להיות די מאתגר, בניסיון לקלוע לטעמם של מקבלי המתנות ולדאוג לבחירת מתנה מגניבה מצד אחד, אך שתהיה גם שימושית מצד שני.

אך אל דאגה, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות למתנות כאלה בדיוק

 

דירה חדשה – סיבה למתנה

כישראלים, אנחנו לא באמת זקוקים לסיבה מיוחדת בכדי לחגוג וליהנות, אך נראה כי אחד האירועים המשמעותיים עבור רבים מאיתנו הוא רגע מעבר הדירה. בין אם מדובר בשכירת דירה חדשה ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בדירה חדשה שרכשנו, המעבר לסביבת מגורים חדשה יוצר אצלנו התרגשות וציפייה להתחלה חדשה.

לפיכך כשאנחנו מוזמנים לאירוע הרמת כוסית, מפגש חברתי, או חנוכת בית בדירה החדשה, רצוי ומומלץ להשקיע תכנון ומחשבה מקדימה בבחירת המתנה הרלוונטית, כזאת שתהיה מגניבה, ייחודית ומקורית מצד אחד, אך לא פחות חשוב – פרקטית ושימושית.

 

אתגר בחירת המתנות

על כך שכולנו אוהבים לחגוג, ליהנות ולבלות אין מחלוקת, אך להיות בצד החוגג והנהנה זאת משימה פשוטה למדי. כשאנחנו נדרשים לבחור את המתנה המושלמת שתבטא את הערכתנו, אהבתנו ושמחתנו האמיתית עם בעלי האירוע, משימת הבחירה הופכת לעיתים למאתגרת – כשאנחנו לא מצליחים לחשוב על הרעיון המושלם ואף למבלבלת – במקרה שעומדות בפנינו מגוון אפשרויות.

אך למזלכם, ממש במקרה, החלטנו לרכז עבורכם כמה רעיונות למתנות מגניבות לבית החדש.

 

מתנות מגניבות למטבח

אחד החללים המרכזיים והאהובים בבית הוא המטבח, המשמש לנקודת מפגש אינטימית של בני המשפחה מסביב לשולחן, כמו גם מקום לאירוח ושיח עם האורחים השונים. לפיכך, הרעיונות שלנו למתנות מגניבות מתחילים במטבח.

כלי הגשה – נראה כי לא משנה כמה כלי הגשה יהיו לנו בפועל במטבח, תמיד יהיה לנו מקום לעוד, במיוחד לכלים מעוצבים ומסוגננים, דוגמת כלי הגשה לפיצוחים, או כלי הגשה מעץ, המהווים כלים מקוריים וייחודיים בעת כל מפגש חברתי.

כלי חיתוך – בין אם בעלי הדירה החדשה מגדירים את עצמם כבשלנים ובין אם לא, סביר להניח שייצא להם להשתמש בהזדמנות כזאת או אחרת בכלי חיתוך. אך היות ואנחנו לא מחפשים כלים שימושיים ופשוטים, ניתן לשדרג את כלי החיתוך דרך שיפה ועצה – קרש חיתוך עם חריטה, באופן שישאיר בוודאות את חותמכם הבלתי נשכח על האירוע.

 

מארזים מגניבים

אמנם עברנו לקטגוריה שאינה מתייחסת פרופר למטבח, אך אנחנו עדיין נשארים בתחום האוכל. מארזים מפנקים הם תמיד מתנה מגניבה, טעימה ומשמחת, במיוחד כשצריך להתפנק ולהירגע אחרי סידור וארגון החפצים בדירה החדשה.

מארז ארוחה מפנקת – ניתן לרכוש שובר זוגי מפנק, או ליצירתיים שבינינו, להרכיב מארז ייחודי, בשילוב קערות, ספלים, ספר מתכונים, או חליטות תה, כפריטים משלימים ומקוריים.

מארז מתנה עם חריטה – מארז ישראלי, המורכב מרכיבים תוצרת כחול לבן, או מארז לשף הביתי, בשילוב חריטה מיוחדת, יכולים להיות פתרון יצירתי, שימושי ומיוחד עבור כל מטבח ודירה חדשה.

 

מארז מעוצב

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »