חיפוש

4 מתנות לאירועים עבודות יד שכל אחד ישמח לקבל

כבר מזמן, אירוע נועד לאורחים ופחות לחוגגים.

הכל סביב האוכל, הכיסאות הנוחים, ההושבה וכמובן – המזכרות מהאירוע.

ככל שעניין המזכרות הלך והתפתח, כבר לא מדובר בתמונות מגנט מחתונה או ברית.

אלו המתנו השוות ביותר להביא לאירוע לאורחים, והן מעבודת יד, וללא ספק ישאירו אצל האורחים זיכרון מתוק.

 

בקבוק דקורטיבי

זה אולי נשמע מגוחך, אבל בקבוק דקורטיבי הוא הרבה יותר מגניב מהכותרת שלנו. דמיינו בקבוק בגווני אמבר, בעיצוב וינטג' שמזכיר את בקבוקי הזכוכית של קולה קולה משנות ה- 70'. עמדה מקושטת עם בקבוקים אלו, בעיצוב כפרי עם חוטי שתיו וערב או כל קישוט אחר שתרצו – תהיה פשוט מרכז העניינים. מעניין אתכם? הכנסו עוד היום לאתר של מושיק גלאמין. תהנו!

 

פמוט עץ לנר אישי

ממוקם ליד המיטה, על השולחן בסלון או בכל קום אחר שבו תרצו למקם אותו – הפמוט האישי הזה משדר רוגע ונחת. עם מגוון של אפשרויות להדפיס עליו, תקבלו קופסת עץ קטנה ובה מקום לנר אישי קטן. פמוט זה בשילוב מוצר עץ נוסף או בתוך מארז עם מספר נרות אישיים לשימוש אישי יכול להיות מתנה מושקעת אך צנועה. ייחודית בנוף ועם פן אישי. קופסת הפמוט עשויה כמובן עץ טבעי מלא.

 

פד לעכבר

אין מה לעשות, אי אפשר להתרכז רק באירועי המיינסטרים. בואו נחשוב רגע לתוך אירועי עבודה. אי אפשר שלא לחשוב על אחד הענפים המתפתחים ביותר במדינת ישראל ושזה שמושך אליו הכי הרבה עובדים. בחבילות קליטת עובדים נוהגים לתת המון ציוד אלקטרוני מתקדם וציוד ממותג של החברה. אך מה עם נשלב בכך פן אישי? ניתן להזמין באינטרנט פדים לעכבר משעם, עם הדפסים שונים שאפשר לבחור בהזמנה אישית.

דברים קטנים כמו זה, הופכים את המתנה לאישית יותר, משמחת יותר. מתנות קטנות כמו זו יכולות להעיד על היחס האישי של המעסיק כלפי העובד, הרבה יותר מכל הטכנולוגיה.

 

משחקי כיס

מתנה מושלמת לא רק למבוגרים! מדובר בקופסאות המכילות פאזלים קטנים, משחקי חשיבה קטנים, שלא עולים על גודלו של הכיס הממוצע. מתנה זו יכולה להיות מושלמת לאירועים עבור ילדים בגילך הרך ועד היסודי. כל כך חמוד וקומפקטי, שאפילו אדם מבוגר לא היה מתנגד לקבל אחד כזה במתנה.

 

רגע לפני שאורזים

מתנות קטנות כמו אלו באמת מביאות פן אחר לאירוע שלכם. בין אם מדובר במוצרי עץ קטנים ונחמדים, בקבוק מקושטים וכל מה שנמצא ביניהם – עבודת יד מעידה על יחס אישי. גם אם מדובר במוצר שמיוצר בכמות גדולה, עצם המחשבה שברצון בעלי האירוע לחלק כאלו מתנות מעידות על חיבור אמיתי בין החוגגים לקהל האורחים. אל תתלבטו, אל תחשבו יותר מדי ואל תתמהמהו – מתנות עבודת יד – אין. מגנטים – אאוט.

מארזים

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »