חיפוש

מתכוננים לחורף: 4 אביזרים שאתם חייבים לרכוש לבית!

גשם גשם בוא! חודשי החורף נזכרו להגיע, ואנחנו נכנסים לעונה הקרה בה חשוב להתאבזר כמו שצריך כדי לשמור על חום גוף ועל מצב רוח חיובי. אז כדי שתהיו מאורגנים מעבר למטרייה וכפפות, בכתבה זו איגדנו לכם 4 אביזרים שאתם חייבם שיהיו לכם בבית, שיעשו לכם את החורף לכיפי, חמים ונעים. 

 

כירבולית שווה

גם אלו שלא כל כך אוהבים את החורף לא יכולים להכחיש, שלשבת על הספה עם כירבולית זו החוויה הכי כיפית שיש בימים הקרים. פרגנו לעצמכם בכירבולית, בין אם רגילה או כירבולית ממותגת, תצטנפו על הספה לצד בן או בת הזוג (או הכלב) מול סרט כיפי, ותתנחמו בחמימות שתעטוף אתכם, בזמן שבחוץ קר ורטוב.

ואם אתם מתכננים לחלוק – אל. כדי למנוע ריבים, תדאגו שלכל אחד מהצדדים יש כירבולית משל עצמו, וככה תשמרו על חום גוף ועל שלום הבית במקביל.

 

רדיאטור או תנור נייד

נכון, אנחנו לא בטורנטו שבקנדה, בניו יורק שבארה״ב או במוסקבה, שם הטמפרטורות יורדות מתחת לאפס ואם נצא החוצה – אנחנו עלולים להפוך לנציבי קרח. אבל גם כאן, בחורף הישראלי, יש צורך בגופי חימום בבית.

אם אתם מוצאים שהדלקת מזגן על חום לא עושה לכם את זה – או קצת מחניקה ומייבשת – כדאי להצטייד בתנור חימום או רדיאטור על גלגלים. ככה שלא משנה איפה תהיו בבית – יהיה לכם חמים ונעים.

רַדִיאָטוֹר

גרביים עבות ונעלי בית פלאפיות

זה ידוע שקור מתחיל מלמטה – ובחודשי החורף, הרצפות בבית קרות ויש צורך לבודד את עצמנו מהן כדי לא לאבד חום גוף. בדיוק בשביל זה ישנן אינספור גרביים עבות, בשלל הסגנונות והצבעים, שישמרו על הרגליים שלנו חמימות.

אך יותר חשוב מכך, הן נעלי בית מותאמות לחורף – לא כפכפים אלא נעל סגורה, ואם יש עליה קצת פרווה סינטטית אן כל אלמנט פלאפי אחר – מה טוב.

 

ערכת תה מחממת

אין דרך יותר טובה להתחמם מבפנים מאשר לשתות כוס תה חמה ומנחמת. ככה תוכלו לדאוג לחום הגוף שלכם ולהתנחם מהחמימות הנעימה שמספקת לנו כוס תה, כל ערב אחרי הארוחה. לאלו מאיתנו שרגישים קצת לקפאין, ניתן לשתות תה מרגיע שיעזור לסיים את היום במצב אופטימלי לשינה, כמו למשל תה קמומיל, תה ג׳ינג׳ר, או תה פירותי אם אתם אוהבים.

ערכת תה יכולה לכלול ספל שווה, 2-3 סוגי תיונים שאתם אוהבים, מיכל ייעודי לדבש או מסנן מיוחד לעלי תה אם אתם מהמשקיעים.

 

לסיכום

לא כל הישראלים אוהבים את החורף – אבל בהנחה שהוא ימשיך להגיע כל שנה, כדאי להתכונן אליו בהתאם, ועם האביזרים הנכונים כמו כירבולית, גוף חימום, לבוש מתאים ועזרים חיצוניים כמו תה או מרק – גם אתם תוכלו לעבור את חודשי החורף בכיף ובלי רעידות מיותרות.

חוֹרֶף

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »