חיפוש

מתי כדאי להחליף מנעולים

רוצים להרגיש בטוחים בביתכם אך אבד או נגנב המפתח? פריצות רבות קורות באזורכם לאחרונה, ואתם מרגישים לא בטוחים? עברתם לדירה חדשה ואתם רוצים להבטיח את ביטחונכם? מקרים אלו ועוד הם סיבה טובה להחלפת מנעול

בבית.

במאמר הבא אפרט מתי כדאי להחליף מנעול לבית או לעסק.

אמנם לא יוצא לנו להחליף מנעול כל יום, אך בשלב מסוים כולנו יודעים שנצטרך לעשות זאת.

בין אם אנו גרים בצפון, במרכז או בדרום הארץ. ישנם מקרים דחופים יותר ודחופים פחות בהם צריך לבצע החלפת מנעולים.

להלן מספר מקרים בהם כדאי להחליף מנעול בבית או בעסק.

 

פריצות

כמעט ואין מקום היום בארץ שאין בו פריצות. לצערנו, גם אם לנו לא פרצו, כולנו מכירים לפחות מישהו אחד שפרצו לו לבית או לעסק, אם לא יותר.

אמנם לא נוכל לשלוט על הפורץ, אך אנו יכולים לוודא שהוא יסתבך מאוד בפריצת המנעול. לשם כך צריך להחליף את מערכת המנעולים בבית או בעסק.

 

בעיות במנעול או במפתח

במקרים אחרים, המפתח יכול להיתקע במנעול הדלת. במקרה כזה יכול להיות שהמפתח פגום והמנעול תקין, וצריך להיות מקצועי על מנת להבין מתי מהו המקרה וכיצד ניתן לפתור אותו.

זהו מקרה דחוף כי אין לכם דרך להיכנס לבית, ולכן אתם צריכים להזמין מנעולן שיגיע הכי מהר שהוא יכול

גם במידה שאתם פותחים את הדלת ונשמעים רעשים מוזרים, יכול להיות שיש תקלה במנגנון השחיקה של הדלת. כך גם אם אתם עוברים דירה חדשה, ואז גם במידה שבעל הבית איבד מפתח, תוכלו לוודא שאף אחד לא ייכנס לביתכם.

 

איפה אפשר למצוא מנעולן

שירותי מנעולן ניתן למצוא בכל מקום בארץ, אך תמיד כדאי לקרוא למנעולן מאזורכם. לדוגמא, תוכלו למצוא שירות מנעולן 24 שעות בדרום. כך גם אם נתקעתם מחוץ לדלת בשלוש בלילה, תוכלו לדעת שמנעולן מקצועי ובעל ניסיון יגיע אליכם במהרה ויפתור לכם את הבעיה.

למידע נוסף – www.vitali-locks.co.il

 

סוגי מנעולים

יש סוגי מנעולים רבים, וביניהם מנעול קוד דיגיטלי, מנעול קוד מכאני, מנעול לשונית, מנעול צילינדר, ועוד. מנעול צילינדר הוא המנעול הנפוץ ביותר, שכן הוא מנעול חזק וטוב מפני פריצות. בגלל הסוגים הרבים צריך לוודא שהמנעולן מקצועי ובעל רזומה. מנעולן בעל ניסיון בתחום בד"כ יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. לעומת זאת, מנעולן ללא ניסיון או אחד שעובד באופן לא תדיר, יכול להזיק יותר מלעזור.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המנעול והדלת, ומשתנים בין כל בעל מקצוע. חשוב לעשות שיעורי בית ולבדוק שהמחיר שמציע המנעולן לפחות סביר.

לסיכום, רבים מאיתנו יצטרכו להחליף מנעול בשלב מסוים בחייהם, ולכן חשוב שנדע איך לבחור את בעל המקצוע. חשוב שהוא יגיע במהרה, שיהיה מקצועי בעבודתו, שיהיה בעל האישורים המתאימים ושתוכלו לסמוך עליו.

 

מפתחות

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »