חיפוש

5 מערכות ישיבה מגניבות שחובה בכל בית

החשיבות של מערכת ישיבה בעיצוב

למערכת ישיבה, בין אם מדובר בספה של 3 חלקים או בכורסת טלוויזיה נפתחת, ובין אפילו כיסא מעוצב בפינת האוכל, יש חשיבות רבה בעיצוב הבית, בנוחות שלו, ובמה שבית אמור להיות עבורנו. אגב לא רק בבית, אלא כמעט בכל מקום – במשרד, מערכת הישיבה תשפיע על הפרודוקטיביות שלנו, ואם אנחנו מארחים לקוחות אז גם על הנוחות שלהם ואפילו על המכירות שלנו. ברכב – מערכת הישיבה תשפיע על הנהיגה ועל הבריאות שלנו, ואפילו ברחוב או בגינת המשחקים. כשמדברים על הבית – פינות ישיבה מגניבות יכולות להקליל את האווירה, לתת תחושת נוחות לדירי הבית הקבועים או לאורחים, להשרות רוגע וחמימות או קרות ותחושת מודרניות, בהתאם לעיצוב הכללי של הבית בכלל, וספציפית לעיצוב של פינת הישיבה שלנו בפרט. לפרטים היכנסו לאתר רהיטי שורש.

 

סוגי מערכות ישיבה

כמובן שהדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא הסלון, ולצורך המחשת ההשפעה של פינות הישיבה על חיינו ניזכר בספות עור הכבדות, המלאות, שבדרך כלל היו בצבעים כהים מאוד, שנמצאות בבית של סבא וסבתא שלנו או של ההורים. כיום עמוד השדרה של עיצוב הבית והסלון בנוי על ספות או מערכות ישיבה מגניבות, צעירות, מתכוננות, עם בחירת צבעים בהירים, קלילים, מאוררים, הרבה פעמים מינימליסטים ומדויקים יותר. אך עם נצלול לפרטים של עולם עיצוב הבית נבין שמערכות ישיבה יכולות להיות בהרבה פינות של הבית שבכלל לא חשבנו עליהם ולייצר אווירה כיפית ומגניבה באותו חלל. לדוגמא ערסל מבדים רכים ואווריריים, בצבעים בהירים, שתלוי מהתקרה ונמצא ליד חלון גדול. או כסאות בר גבוהים הנמצאים ליד בר במטבח או בגינה. הרבה פעמים שחושבים על פינות לא מנוצלות בבית אפשר לחשוב על מערכות ישיבה מגניבות שיתאימו לאותו מיקום – באמבטיה, במסדרון רחב מתחת תמונה יפה, בחדר השינה נוכל לשים כיסא נדנדה שיעזור עיצובית לחלל הזה, ואפילו בסלון – נוכל לגוון ובמקום הספות הידועות והחוזרות על עצמם נוכל לבנות מעיין חצי עיגול מבטון או מעץ אשר יתאים לאווירה של הבית ויהוו מעיין פינת הירגעות ואיסוף של כלל דיירי הבית.

 

פונקציות נוספות במערכות ישיבה

כשמסתכלים על הסלון, ברוב המקרים אנשים יעדיפו לשים ספות או מערכות ישיבה. וכדי ליצור אווירה נוחה נוכל ליצור מעין שינויים קטנים מדי פעם אשר יכניסו אור חדש הסתכלות מתחדשת על הבית. לדוגמא כיום ניתן למצוא מערכות ישיבה רבות המתכוננות לצרכי הלקוח, אשר מתאימות את עצמם לחלל שבו הם נמצאות – מערכות ישיבה רבות יכולות להשתנות, להתרחב, להתקטן, לשנות צבע או סוג בד, וכמובן את זווית המשענת והראש. הרבה פעמים גם נוכל לבחור מערכת ישיבה שמותאמת לנו אישית – לפי הצבעים וסגנון הבית שלנו.

 

סיכום

מערכות ישיבה מגניבות יקלילו את האווירה בבית, יכניסו נופך צעיר ושונה, ויהיו נקודת הרוגע והחמימות אשר חשובה לכל בית ובמיוחד לסלון, לפינת האוכל, וגם לגינה.

 

רהיטים מעור

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »