חיפוש

אתם סובלים מנזילות בבית? למה זה קורה ומה עושים

נזילות בבתים פרטיים ודירות הן עניין שכיח שמתרחש מסיבות שונות. מדריך זה ירכז את התרחישים שמובילים להתפתחות של נזילה ויסביר מה עליכם לעשות במידה וגיליתם על קיומה של נזילה באחד החדרים. הישארו כאן ותגלו את כל המידע שיעשה לכם סדר ויחזיר את הבית לקדמותו.

 

הגורמים להיווצרות נזילות

יש כל מיני גורמים שמובילים להיווצרות של נזילות מים בבית, לדוגמא:

  • נזילות מים סמויות: נוצרות בתוך צינור מים שנמצא בתוך קיר סגור או מתחת לתשתית הריצוף
  • נזילות ממכונת הכביסה: תקלה שנגרמה במכונת הכביסה הובילה לנזילת מים שמתקיימת בחיבור שבין המכונה החוצה או בין הברז למכונה
  • נזילות בשירותים: זרימת מים איטית שמתרחשת לאחר פעולת הריקון של הניאגרה
  • נזילות מהברז: טפטוף של מים שנובעים בעקבות שחיקה של הגומייה, חור בצינור או לחץ מים שאינו תקין

 

התוצאה של נזילות אלה היא זהה – היווצרות של עובש ובמקרים בהם מדובר בנזילה על גבי קירות, עשוי להופיע גם טחב.

 

מה עושים? פונים למומחים!

גיליתם שיש לכם נזילה בבית? כדאי שתפנו כבר עכשיו לבעל מקצוע שיודע דבר או שניים על איתור נזילות. נמליץ להימנע מניסיונות לטפל בנזילה בעצמכם, משום שזו עשויה להתגלות כמשימה מורכבת שמצריכה שימוש בכלים ייעודיים שלא נמצאים בהישג יד.

נזילות מים בבית

החשיבות בפנייה לבעל מקצוע מומלץ

בפסקה הקודמת המלצנו לכם לפנות לבעל מקצוע שהוסמך לאיתור נזילות. כעת נביא בהרחבה את הסיבה שהובילה להמלצה חשובה זו. נציין שאדם שהוסמך לדבר יבצע תחילה בדיקה מקיפה שתאפשר למצוא את הנזילה תוך זמן קצר. נדגיש שיש נזילות מסוימות שעשויות להיות מורכבות מיוחד, מכיוון שהן מופיעות במקומות נסתרים, כך שלא ניתן לגלות את מקור הנזילה בעין. מומחה בתחום יוכל להשתמש במצלמה תרמית ייחודית שתציג בפניו את האזור שבו ישנה זרימה של מים מחוץ לצינור הדבר בא לידי ביטוי במצבים שבהם ישנה נזילה מבעד לקירות.

 

כך תגיעו לבעל מקצוע מומלץ באיתור נזילות

מי שנתקלו לראשונה בנזילת מים בביתם, עשויים לבזבז זמן יקר בבירורים פרונטליים אחר בעל מקצוע נחשב ומומלץ. אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את הדרך המהירה והטובה ביותר שתוביל לבעל מקצוע שיבצע את עבודתו נאמנה, תוך שימוש בכלים הדרושים. נמליץ פשוט לגלוש ברחבי הרשת ולקרוא ביקורות שנכתבו על מאתרי נזילות. שכן, זו הדרך שתגלה בפניכם את בעלי המקצוע שנחשבים לשם דבר בתחום.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לטפל בנזילה!

עד כאן המדריך שריכז את המידע הרלוונטי על נזילות בבית. בשלב זה אתם יודעים ממה הן נובעות ומה עליכם לעשות במידה ותגלו נזילה. זה הזמן לפנות לבעל מקצוע אמין ומומלץ שיגלה את מקור הנזילה ויתקן אותה, כדי למנוע החמרה במצב. נאחל בהזדמנות זו שתיישמו את האינפורמציה שהוצגה לעיל במהירות ושלא תדעו שוב נזילות.

איתור נזילות

אולי יעניין אותך גם