חיפוש

מכשירי גינון חשמליים שלא הכרתם

מחפשים דרך זולה ויעילה לטפל בגינה שלכם? מעוניינים לרכוש מכשירי גינון מבלי לשבור את הכיס? יש לנו חדשות טובות בשבילכם – מהפכת כלי הגינון החשמליים הגיעה לישראל, וטיפוח הגינה מעולם לא היה זול ומהנה יותר! מותג כלי הגינון החשמליים והנטענים מגרמניה EGO, הנחשב למוביל בארה"ב ובאירופה באמינות ובמקצועיות סוף כל סוף נכנס לשוק כלי הגינון בישראל ומאפשר לנו להנות מכל הכלים האיכותיים ביותר תוך שמירה על הסביבה וחיסכון כספי. 

 

מה מיוחד במכשירי הגינון החשמליים של אגו פאוור?

מכשירי הגינון של אגו פאוור נחשבים למובילים ביותר כיום בתחום מכשירי הגינון החשמליים, ומאפשרים למשתמשים בהם להנות מכל המכשירים שיצטרכו בקלות וביעילות תוך חיסכון אנרגטי עצום. מכשירי הגינון של אגו פאוור פועלים על סוללות חשמליות נטענות, בהן אפשר להשתמש בכל הכלים של אגו פאוור למשך פרקי זמן ארוכים במיוחד. למידע נוסף בקרו באתר אגו פאוור.

כלי גינון חשמליים

מסור חשמלי

מסורי שרשרת הם בין כלי הגינון השימושיים ביותר שיש, ובשנים האחרונות חל מעבר חד מהשימוש במסורי השרשרת הישנים והרועשים הפועלים על מנועי בנזין למסורי שרשרת חשמליים נטענים. מסורי השרשרת החשמליים של אגו פאוור מתאפיינים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר, הביצועים ברמה הגבוהה ביותר ומנוע שקט במיוחד שיהפוך את העבודה עם המסור לקלה ונעימה יותר. ניתן להשיג מסורי שרשרת חשמליים בגדלים 18 אינץ', 16 אינץ' ו- 12 אינץ'.

 

מכסחת דשא חשמלית

בעוד שמכסחות הדשא הפועלות על דלק מאופיינות ברעש בלתי נסבל, זיהום אוויר ועלויות אחזקה גבוהות, מכסחות הדשא החשמליות מבית אגו פאוור יאפשרו לכם לעצב את הדשא בצורה הנוחה והטובה ביותר תוך שמירה על סביבת עבודה שקטה ונעימה. מכסחות הדשא החשמליות של אגו פאוור מגיעות במספר דגמים וגדלים, החל ממכסחות דשא ידניות המתאימות לגינות פרטיות ועד לטרקטורוני כיסוח גדולים המאפשרים עבודה על מדשאות גדולות במיוחד.

כלי גינון חשמליים

מגזמות חשמליות

מגזמות יד הן בין כלי העבודה הנפוצים ביותר, במיוחד כשיש צורך לעבוד על גדרות חיות וגיזום ענפים דקים. הספקי העבודה של המגזמות החשמליות מבית אגו פאוור הם מהגבוהים ביותר בעולם, וניחנות בנוחות שימוש מקסימלית באמצעות המשקל הקל שלהן וטעינת הסוללה המהירה.

 

חרמש חשמלי

חרמש הוא כלי המשמש בדרך כלל לקיצוץ עשבים שוטים, ושימושי במיוחד עבור עבודות במקומות בהם לא ניתן להשתמש במכסחת דשא. כמו שאר הכלים מבית אגו פאוור, גם החרמשים החשמליים שלהם מאופיינים בידידותיות לסביבה, מנוע שקט וכן בהספקי עבודה מרשימים ביותר.

 

מפוח עלים חשמלי

אחרי יום ארוך של עבודה בגינה, אין הרבה דרכים יעילות יותר לנקות את הענפים והעלים שנשרו משימוש במפוח עלים מקצועי. בעוד שמפוחי העלים הסטנדרטיים מאופיינים ברעש חזק ולא נעים, מפוחי העלים החשמליים הנטענים מבית אגו פאוור מאפשרים לנו עבודה קלילה ושקטה בצורה יעילה ולא מזהמת.

כלי גינון חשמליים

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »