חיפוש

מכניסים את החום הביתה: הכירו את העיצוב הכפרי

בשנים האחרונות, עיצוב כפרי במטבחים הופך לפופולרי יותר ויותר. סגנון זה מאופיין באלמנטים טבעיים, מדפים פתוחים ואווירה חמימה ונעימה. עיצוב כפרי ניתן להשיג באמצעות מגוון חומרים וצבעים, וזו דרך מצוינת ליצור חלל ייחודי ומסביר פנים. במאמר הבא נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב כפרי למטבחים.

העיצוב הכפרי הוא אחד מן הבחירות הפופולריות ביותר לאנשים המעצבים מחדש את המטבח בביתם, ולא בכדי. מדובר בעיצוב חמים, ביתי נעים ומודרני אשר מוסיף משמעותית לתחושה הנעימה והביתית אותה נרצה לקבל בתוך הבית שלנו. במאמר הבא נסקור יחד מהו העיצוב הכפרי בעולם המטבחים, מהם המאפיינים המוכרים שלו ומדוע כדאי גם לכם לשקול את הקו העיצובי הנהדר הזה בתכנון המטבח החדש שלכם.

 

מהו העיצוב הכפרי בעולם עיצוב המטבחים?

אחד המרכיבים החשובים ביותר של עיצוב כפרי הוא השימוש באלמנטים טבעיים. העיצוב לרוב כולל שימוש בעץ, אבן, לבנים ומתכת. עץ הוא בחירה נפוצה עבור ארונות, משטחים ורצפות, מכיוון שהוא נותן לחדר תחושה מסורתית וכפרית. אבן היא בחירה פופולרית נוספת עבור משטחים, מכיוון שהיא מוסיפה מראה מודרני יותר. ניתן להשתמש בריק על קירות או כמבטאים, ומתכת יכולה לשמש עבור חומרה והדגשות. כל החומרים הללו מעניקים לחדר תחושה ארצית וטבעית.

מטבחים כפריים לרוב מאופיינים גם במדפים פתוחים. מדפים פתוחים מעניקים לחדר תחושה פתוחה ואוורירית, ועדיין מאפשרים אחסון. סוג זה של מדפים יכול לשמש עבור כלים, כלי בישול, כלי זכוכית ופריטי מטבח אחרים. המדפים הפתוחים יכולים להיות עשויים מעץ, מתכת או חומרים אחרים, וניתן לתלות אותם מהתקרה או מהקירות. מה שמקל על הגישה לפריטים וגם מוסיף עניין ויזואלי לחלל.

מטבחים כפריים

מה לגבי הצבעים?

לבסוף, צבעים הם חלק חשוב בעיצוב כפרי. לעתים קרובות נעשה שימוש בצבעים ניטרליים כמו לבן, אפור ובז',בייחוד בעולם מטבחי כפרי בצבע שמנת, מכיוון שהם יוצרים אווירה מרגיעה. צבעים חמים יותר כמו חום, כתום וצהוב יכולים לשמש גם כדי להעניק לחדר תחושה נעימה ומזמינה. בנוסף, ניתן להשתמש בצבעים כדי להוציא את האלמנטים הטבעיים של המטבח, כגון העץ או האבן.

לסיכום, עיצוב כפרי הוא דרך מצוינת ליצור מטבח ייחודי ומזמין בעל אווירה ביתית ונעימה במיוחד. על ידי שימוש באלמנטים טבעיים, מדפים פתוחים וצבעים חמים על מגוון פלטות הצבעים החמימות האפשריות, תוכלו ליצור חלל שמרגיש נוח ומזמין, ולשמור על האווירה החמימה אותה נרצה לשמר בתוך הבית.

סגנון עיצוב זה מושלם למי שרוצה אווירה ביתית ונעימה, ועדיין להנות משלל היתרונות  שמטבח מודרני ומעודכן טומן בחובו. בין אם הסגנון שלך מסורתי או מודרני, עיצוב כפרי הוא דרך מצוינת ליצור את המטבח המושלם, ובכך ליהנות מעולם עיצובי מודרני וכפרי בעת ובעונה אחת.

מטבחים כפריים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »