חיפוש

מי ישמור על הילדים שלי – 4 דרכים לשיפור ביטחון הילדים בבית

איזה אוצר יקר יותר קיבלנו בחיים מהילדים שלנו? מה יש לנו כאן יותר מזה?

כסף, כבוד, מעמד, חברה, בילויים וכו, לא ישוו לתענוג של ילדים מתוקים מלאי חן. נעשה הכול כדי להגן עליהם, כדי לשמור עליהם מפני כל נזק שבעולם.

כיצד תשפרו את ביטחון הילדים שלכם בבית? מה תעשו כדי לשמור על הילדים שלכם מפני פגיעה, פציעה או כל תקרית אחרת? המאמר שלפניכם יספק עבורכם את כל המידע. המשיכו איתנו. כך תרגישו בטוחים יותר.

 

קודם כל בודקים את המרפסות!

בית עם מרפסת חייב הגנה מיוחדת. בדקו את גובה המעקה. אם יש לכם ילדים מעל גיל שלוש, הם יכולים להחליט לקפוץ מהמרפסת. גם אם אתם מכירים את הילדים שלכם והם בעלי אופי עדין וסולידי, חשוב שתדעו שילדים הם עם לא צפוי. הם תמיד יכולים להפתיע. דאגו לתהליך של הגבהת מעקה למרפסת, כך תהיו רגועים.

אם הינכם מתגוררים בקומה גבוהה יחסית ( מקומה שלישית ודאי) ובעלי מרפסת מזכוכית, כדאי לכם להיות זהירים ולהשקיע בתהליך של הגבהת מעקה למרפסת זכוכית בעזרת סורגים נוספים שיגבילו את הילדים ולא יתנו להם לעקוף את הזכוכית.

כמו כן, התקינו סורגים בחלונות הבית גם בחלונות צדדים שאינכם נוהגים להשתמש בהם. כך תמנעו מילדיכם סכנת נפילה מכל מקום שהוא בבית.

 

כיסוי פינות וחפצים חדים

ערכו בבית חיפוש אחר מוצרים וחפצים חדים. ראשי מיטות, כוורות, מדפים, מוצרי  חשמל, ריהוט וכו. דאגו לכסות אותן בצורה שתעגל את הפינה. פינה חדה עלולה לעלות לכם ביוקר. ילד שנתקע בפינה, יכול לפתוח את הראש ולהיפצע ברמה חמורה. מנעו את הפציעה מראש ותחסכו כאבים ועוגמת נפש.

 

מצלמות אבטחה

אם אתם נוהגים להשאיר את הילדים בבית עם שירותי בייבי סיטר, מצלמות אבטחה יעזרו לכם

מאוד. כך תדעו האם השמרטפית אכן עושה את מלאכתה נאמנה, שומרת על הילדים כמו שצריך ולא מתעללת חלילה בילדים. התקינו את המצלמות ברחבי הבית: בסלון, מטבח, חדרי שינה ופרוזדורים. כך תהיו מוגנים מכל הכיוונים.

המצלמות תעזורנה לכם למנוע מקרים של פריצה או גניבה. כל מה שנעשה בבית מתועד ומונצח.

 

ערכו סיור חצר שלכם

חצר עלולה להיות מקום מסוכן מאוד לילדים. בפרט לתינוקות. אם יש לכם בחצר בריכה, אתם חייבים לגדור אותה בצורה מוגנת בלי יכולת גישה לילדים. בדקו כי אכן אין שום חפצים מסוכנים בשטח החצר.

 

לסיכום

את האוצרות היקרים לנו ביותר אנחנו רוצים לשמור ולשמר מפני כל המזיקים והתקלות. נעשה כל מאמץ כדי להגן על הילדים שלנו מפני נזק, פציעה או פגיעה. הדרכים הבסיסיות לביטחון הילדים בבית הם: התקנת סורגים במרפסות וחלונות, התקנת מצלמות וכיסוי פינות וחפצים חדים.

כך תוכלו לישון בלילה בשקט ללא דאגות וחששות.

סורגים

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »