חיפוש

מטבחי חוץ לחצר הבית

יש רק דבר אחד מהנה יותר מלהעביר את הזמן הפנוי שלך עם האנשים שאתה אוהב – המשפחה והחברים והוא להעביר את הזמן הפנוי שלך עם איתם ועם מטבח חוץ לחצר הבית. מטבחי חוץ לחצרות ומרפסות בתים מאפשרים לנו לארח בצורה מקצועית ונוחה וללא כאבי ראש מיותרים.

 

הנה מספר דוגמאות למטבחי חוץ לחצר הבית:

  1. מטבח חוץ דישף דגם לואי – המטבח שהופך כל חלום למציאות! מטבח חוץ איכותי לחצר או למרפסת הבית. המטבח בנוי כולו מנירוסטה איכותית.
    למטבח שישה מבערי נירוסטה איכותיים וצריכת הגז שהם ביחד 120,000 BTU. מבער קרמי אינפרה-אדום נוסף בעל צריכת גז של 14,000 BTU. בנוסף, גם כירת צד איכותית ונוחה לשימוש.

רשתות הצלייה עשויות נירוסטה וקלות לניקוי ותפעול.
הקומה העליונה עשוי גם היא נירוסטה ומשמשת להפרשת וחימום ירקות, לצלייה מרחוק ושמירה על הבשר המוכן חם.

במטבח קיימת מערכת לאיסוף שומנים קדמית המאפשר ניקיון מהיר ונוח.

תוספות נוספות: ארונות אחסון לשמירה על כלים ואביזרים, תאורת לד בפאנל הקדמי לתאורה בשעות החושך, תאורה נוספת בגוף המכשיר.
ניתן להוסיף למחר אופציות נוספות לחיבור כמו מקרר ומגירות אחסון נוספות.

מחר המטבח מדגם לואי – 12,900 ₪ .

קרש חיתוך במטבח

  1. מטבח חוץ דישף פרמיום – מטבח פרמיום של דישף הכולל גריל גז איכותי עשוי נירוסטה ובו: 4 מבערי טורבו + 2 מבערים קרמיים אינפרה אדומים, קדמי ואחורי אשר צריכת הגז של כל המבערים ביחד הוא 160,000 BTU , ושטח הצלייה 80X45 ס"מ, רשתות מנירוסטה, מערכת לאיסוף שומנים נוחה לסיום השימוש, מד חום אינטגרלי לשליטה ובקרה על רמת החום בחלל הצלייה ומכסה תרמי השומר על החום בחלל הצלייה.
    בנוסף, המטבח כולל: תאורת לד פנימית, פותחן בירות מובנה, משטח עבודה יעיל ונוח, כיור עם ברז נשלף איכותי, מגירות נשלפות בנוחות, פח נשלף מובנה וארונות אחסון.

מחירו של מטבח חוץ דישף פרמיום – 18,999 ₪ .

 

  1. מטבח חוץ מושלם של חברת DCHEF – המטבח המושלם עבור חובבי הגרילים והאירוח הביתי. המטבח כולל גריל גז מקצועי עשוי נירוסטה איכותית נגד חלודה ובו שישה מבערים עוצמתיים ומבערי קרמי אחורי נוסף, , שטח צלייה 100X48 ס”מ. שיפוד מסתובב, מכסה לבידוד ואיטום חלל הצלייה, אזור טיגון מובנה, מגש לאיסוף שומנים המאפשר ניקוי קל וארון לאחסון פנימי של מכלי הגז.

בנוסף, המטבח מכיל גם שיש גרניט מסוגנן למרחב עבודה נוח, ארון עם חלונות זכוכית כהים, קיבולת אחסון גדולה מהרגיל וגלגלים לניוד קל.

מחירו של המטבח – 15,900 ₪ .

 

  1. מטבח חוץ עם בר משולב עם גריל – מטבח חוץ איכותי ומאובזר של חברת וובר האהובה והמוכרת. המטבח כולל גריל גז איכותי מדגם SUMMIT 400 של חברת וובר , כיור נירוסטה איכותי נגד חלודה, ברז נשלף, מקרר חוץ יוקרתי המותאם לתנאי חוץ, ארונית אחסון בעלת קיבולת גדולה, משטח עבודה גדול ונוח המשתלב לבר ישיבה מפנק ביותר.

מחירו של מטבח זה – 48,800 ₪ .

 

למעוניינים, ניתן לקבל הצעת מחיר עבור מטבח חוץ בהתאמה אישית ללא עלות וללא התחייבות – חייגו *9200 מהנייד

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »