חיפוש

מחירים בעולם הרהיטים בישראל 2021

החדשות הטובות הן שבימינו ישנם מחירים אטרקטיביים על רהיטים, מבצעי רהיטים וכל מה שבין לבין.

אם את עומדים לחדש את ריהוט הבית או את הריהוט המשרדי שלכם, הגעתם למקום הנכון.

ריכזנו עבורכם כאן מחירון רהיטים מומלץ לצרכן, מחירי רהיטים לבית ועוד.

הנה כל מה שצריך לדעת בנושא של עיצוב בתים ודירות.

מחפשים אחר רהיטים לבית או ריהוט משרדי? ככה או ככה, בחרתם אחלה תקופה לחפש רהיטים, בימינו המחירים אטרקטיביים במיוחד. אם שאלתם את עצמכם למשל כמה עולה ספה לסלון, מחיר ספת סלון נע בין טווחים של מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים בודדים. בעוד שישנן ספות עור מעוצבות, ישנן גם ספות בד יפהפיות. כשתבחרו את הספה שלכם, תוכלו לבחור את הגודל שלה ואת מידותיה, את כמות המושבים והצבע, את סוג חומרי הגלם ועוד. זאת, משום שניתן ברוב החנויות להזמין ספות מעוצבות בהזמנה אישית.

 

כמה עולים רהיטים לחדר השינה?

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה מיטה זוגית לחדר השינה, אנו מזמינים אתכם להכיר את דגם DADOS. מחיר מיטה זוגית מדגם DADOS מתחיל ב-1,799 ₪, כאשר את מידותיה ניתן לבדוק באתרי הקמעונאות השונים.

אם אתם בוחרים לרכוש מיטה זוגית DADOS באינטרנט, אתר אלברי משווק את המיטות האלו הכוללות גם משלוח לבית הלקוח והתקנה. דרך אתר ELBARI, תוכלו לרכוש מיטה זו בגודל של 190X140 ס"מ. ראש המיטה מעוצב, קטיפתי ונעים במיוחד. כמו כן, דגמי מיטות אחרות זמינים גם כן דרך אתרי חנויות האינטרנט השונים.

 

מחירי רהיטים 2021

בשנת 2021, אפשרי לרכוש רהיטים מסוגננים ומעוצבים מכל הסוגים באינטרנט. תוכלו לרכוש מזנונים מעוצבים החל ממחירים של 500 ₪ ומעלה, קונסולות לבית בעלויות של כ-100-300 ₪ בממוצע, שולחנות, כיסאות ועוד.

אם אתם מעוניינים לרכוש פינת אוכל שלמה, תוכלו לרכוש כאלו בעלויות ממוצעות של כ-1,000 ₪ ומעלה. בין אם אתם מעוניינים לעצב את הבית מחדש או לשדרג את העיצוב הקיים, אנחנו ממליצים לכם לבצע מחקר שוק אינטרנטי שיסייע לכם להוזיל מחירים.

 

השוואת מחירים בין רהיטים ואיתור מבצעי רהיטים

מחקר השוק שלכם צריך לכלול פנייה לחנויות שונות, קבלת הצעות מחיר, הנחות על רהיטים, מבצעי רהיטים ועוד. אם תערכו השוואת מחירים בין רהיטים בצורה הנכונה, תוכלו לחסוך מאות ועד אלפי שקלים על ריהוט הבית. לא מאמינים לנו? תוכלו בעצמכם לקבל מספר הצעות מחירים מחנויות רהיטים לבית, היכונו להיות מופתעים.

בסופו של דבר, האינטרנט מאפשר לנו כיום להתנהל כמו הצרכנים החכמים שאנחנו שואפים להיות. כל המידע, מבצעי הרהיטים וההטבות נמצאים ברשת. לאחר בדיקה קצרה, תוכלו לדעת כמה אתם חוסכים על עיצוב הבית שלכם. עיצוב הבית לא חייב להיות פרויקט מאוד יקר, במיוחד אם צולחים אותו נכון מבחינה צרכנית.

 

רהיט ישיבה

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »