חיפוש

באילו תנאי מזג אוויר אוגרים חיים הכי הרבה?

מי שמתכננים לגדל אוגר, לא תמיד יודעים שיש לו דרישות מאוד מסוימות שצריך לעמוד בהם. אנו מציגים את העובדה הזו לראווה לאחר ששוחחנו עם כמה מכרים שלנו שמגדלים אוגרים בבית. במהלך השיחה התברר לנו כי אלה מגדלים את האוגר בתנאים שאינם מתאימים לו.

לכן, החלטנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בכל פעם מידע אודות תנאי גידול חיוניים לאוגרים. הפעם, אנחנו נתמקד בתנאי מזג האוויר ואנו מזמינים אתכם לגלות את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

האוגרים שלכם צריכים תנאים מסוימים

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון רב, וודאי הבנתם שיש לאוגרים שלכם דרישות מסוימות בכל הנוגע למזג האוויר שנמצא סביבם. עובדה זו צריכה לגרום לכם להבין בתור התחלה את הדברים הבאים:

  1. חשוב מאוד שכלוב האוגרים שלכם יהיה מרווח ויאפשר כניסה של אוויר
  2. עליכם להניח את כלוב האוגרים שלכם במקום סגור (כלומר חדר בבית ולא בחצר)
  3. עליכם להימנע מהנחת הכלוב בקרבת מזגן או מקור חימום\קירור

אוגרים

אוגרים חיים הכי הרבה זמן בתנאי מזג אוויר נעימים

האוגרים צריכים שיהיה להם קודם כל הרבה אוויר צח. כך שאם אתם חיים באזור שיש בו לחות ומעט אוויר, עליכם לספק לאוגרים אוויר בדרך כלשהי. לחצו כאן ותגלו איך תוכלו לעשות זאת מבלי לפגוע באוגרים שלכם. נאמר בקצרה כי אנו ממליצים להשתמש במאוורר שיכוון אל אזור אחר בחדר ולא אל הכלוב באופן ישיר.

אם יש מזגן שעובד בחלל הבית, יש לבדוק כי הוא לא מקרר את החדר מידי. שכן, אוגרים מעדיפים לחיות בסביבה שיש בה בין 19 ל – 24 מעלות צלזיוס. חשוב מאוד להקפיד על עניין זה באופן קבוע.

 

אוגרים לא אוהבים שקר להם

אוגר שחש קור, עשוי להיכנס אל מצב של תרדמת. כלומר, הוא יכול להתכנס מתחת לנסורת ולהישאר שם לזמן רב, כדי לנסות ולחמם את הגוף שלו. אם האוגר שלכם נמצא במצב שכזה תקופה ארוכה, עליכם לבדוק מה הטמפרטורה הממוצעת בחדר ולהעלות את המעלות במזגן במקרה הצורך.

אוגרים

הכינו את הבית עבור האוגר שלכם

כפי שאתם כבר יודעים, גידול של אוגר עשוי להיראות כעניין פשוט למדי שלא מצריך התאמה מיוחדת של החלל. המדריך הנוכחי אפשר לכם לדעת שיש צורך בהכנות חשובות מבחינת מזג האוויר. כידוע, ישראל היא מדינה חמה. כך שבבתים רבים עשויה להיות טמפרטורה של מעל ל – 24 מעלות.

ההמלצה שלנו היא להפעיל מיזוג קבוע בחדר שבו האוגרים נמצאים, כדי להביא לטמפרטורה קבועה בימי החורף והקיץ. אוגרים שיהיה להם חם מידי עשויים לקבל מכת חום והדבר עשוי להביא במקרים חריגים למוות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את תנאי מזג האוויר החיוניים עבור אוגרים. בשלב זה נותר לכם רק לארגן את הסביבה בהתאם, כדי שהאוגרים שלכם יחיו לזמן ממושך.

אוגרים

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »