חיפוש

לא תאמינו כמה מוצרי בטון יכולים להוסיף למראה הבית

ככלל, בטון הינו חומר חזק מאוד, אשר מורכב מכמה חומרי גלם מסוימים. באמצעות הבטון ניתן לפסל דברים מגוונים, כגון: מרצפות, חומות, מדרכות ועוד. כיום, עיצוב מוצרים לבית באמצעות ביטון נחשב לטרנד ואכן, ניתן למצוא רהיטים, גופי תאורה, שולחנות ועוד, אשר עשויים מבטון ויש ביכולתם לתרום רבות את מראה הבית.

 

עיצוב הגינה באמצעות בטון

גינת הבית הינה אחד המקומות בהם אדם נהנה לבלות, בפרט, כאשר הגינה מעוצבת באופן מעניין ומרהיב. בגינה יכול אדם לשבת וליהנות ממזג האוויר וכמו כן, לחגוג יחד עם חברים ו/או המשפחה. כיום, עיצוב גינת הבית מתאפשר באמצעות מוצרי בטון שונים, כגון: אדניות, ספסלים, פינות ישיבה ועוד.

באמצעות בטון ניתן ליצור דברים נוספים עבור הגינה, כגון: ספסלי ישיבה, שולחנות וכד'. בנוסף, באמצעות בטון ניתן גם לעצב את השבילים הקיימים בגינה ו/או המובילים אליה.

 

שימוש בבטון – יתרונות

מעבר לכך שבטון הינו חומר חזק ויציב, שלא נשבר מהר, ניתן לגם לבצע באמצעותו מגוון רחב של עיצובים, הן עבור הבית והן עבור הגינה. הבטון יכול לשמש לעיצוב של פריטים דקורטיביים, קטנים או גדולים ובאמצעותו ניתן גם לבצע עיצובים עם גימור באופן דקורטיבי.

בטון הינו חומר גלם ממנו ניתן לייצר רצפות, קירות ועוד, כך שהוא יכול להתאים בצורה נפלאה לסגנונות עיצוב שונים. העיצוב באמצעות בטון יכול להתבצע הן ע"י בטון מוטבע והן ע"י החלקת בטון, כאשר בעל הדירה המעוצבת יכול לבחור את סגנון העיצוב שאותו הוא מעדיף. למידע ופירוט לגבי עיצוב הבית באמצעות בטון, ניתן להיכנס לאתר https://d-a-r-y-a.store.

 

חיפוי קירות באמצעות בטון

חיפוי קירות באמצעות בטון נחשב לעמיד וחזק, באופן דומה לחיפוי באמצעות אבן, אולם בבטון קיים יתרון בכך שניתן ליצור ממנו צורות רבות ומגוונות. באמצעות הבטון האדריכלי ניתן לבצע בנייה טרומית, בשל החוזק שבו ובשל העלויות הנמוכות הכרוכות בשימוש בו.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת, אדריכלים יכולים לבחור בגימור של בטון מתוך מבחר קיים וליצור באמצעותו את העיצוב הרצוי. מעבר ליצירת חיפוי קירות באמצעות בטון, כיום, אדריכלים גם יוצרים ריהוט מבטון, או לחילופין, מבצעים שילוב של ריהוט מבטון ביחד עם זכוכית, על מנת ליצור עיצוב ייחודי ודקורטיבי.

 

שימוש במוצרי בטון גם באמבטיה

כיום, נהוג לראות כיורים ואמבטיות שעוצבו מבטון ובמו כן, גם אביזרים שונים הנלווים לאמבטיות ולחדרי רחצה. באופן זה, ניתן ליצור אוויר נינוחה ורגועה בחדרי הרחצה ולתרום לעיצוב הכללי שלהם.

 

לסיכום

עיצוב הבית באמצעות מוצרי בטון שונים נחשב פופולארי ומשמש אדריכלים שונים. בעיצוב באמצעות בטון קיימים יתרונות וביניהם יצירה של מקרה דקורטיבי וייחודי לבית ולחלליו השונים. מעבר לכך, גם עיצוב הגינה באמצעות בטון תורם למראה שלה ויש ביכולתו ליצור בה אווירה נינוחה ונעימה.

 

קיר בטון

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »