חיפוש

4 מוצרים לשדרוג המרפסת והגינה שלא חשבתם שתצטרכו

תתחדשו! כנראה שעברתם לבית שיש בו מרפסת או שסתם החלטתם לקחת את חלל המרפסת הלא מנוצל שלכם בבית למקום שאתם נהנים לשבת בו. אביזרים ומוצרים למרפסת הם מה שהופכים את המרפסת לכיפית ואת הישיבה בה למהנה יותר.

בואו לקרוא מה המוצרים והאביזרים שאנחנו חושבים שישדרגו לכם את המרפסת ובכלל לא חשבתם שאתם צריכים!

 

מסכי אוויר למרפסת שלכם

מסכי אוויר הם מתקני חשמל בעלי מפוח מובנה שתפקידם לבצע הזרמה של אוויר ובו זמנית יניקת אוויר בעוצמה גבוה. בעזרת טכנולוגיה זו נוצר מעין מסך של אוויר קריר המהווה חוצץ בין חלל המרפסת אל האוויר שבחוץ. השימוש הכי נפוץ של מסכי אוויר הוא בדרך כלל בקניונים, מבנים תעשייתיים, מחסנים ומבנים מסחריים אחרים.
במרפסות מסכי אוויר הם פינוק אמיתי. הם הופכים את המרפסת לקרירה ונעימה.

 

פינת ישיבה מעוצבת ופרקטית

פינת ישיבה למרפסת צריכה להיבחר על פי כמות האנשים שגרים בבית וכמות האנשים שבדרך כלל אנחנו מארחים. שולחנות אוכל מעוצבים למרפסת הם מוצר בסיסי שצריך להיות בכל מרפסת. הוא מאפשר לנו לשבת לשתות קפה בבוקר ולקרוא ספר, לעבוד עם הלפטופ, ללמוד מהמחשב ובמיוחד בכל פעם שאנחנו נמצאים במשבר קורונה או מלחמות ומבצעים מה שלא חסר במדינה שלנו: לצאת ולשאוף אוויר למרות שאנחנו נמצאים בבית.
בלי פינת ישיבה מאוד קשה לנצל את השטח של המרפסת שלכם, אפשר לומר שזהו המוצר הבסיסי ביותר.

 

צמחים, אדניות והרבה ירוק

עוד מוצר שהוא משדרג מאוד את המרפסת הם עציצים ואדניות. במיוחד במרפסות שאין להן נוף ירוק באופן טבעי נורא כיף ליצור לעצמנו את הפינה הירוקה שלנו בבית. מוכח באופן מדעי ששהות לצד ירוק וצמחים עושים לנו רוגע וטוב בנפש.
אתם יכולים לרכוש אדניות תלייה על המעקה ולמלא אותן בפרחים צבעוניים שאתם אוהבים ושמתאימים למזג האוויר והתנאים שיש במרפסת שלכם. אפשר גם לרכוש עציצים ירוקים ועומדים ולמקם אותם בפינות המרפסת או צמוד לצדדים. יש אנשים שאוהבים מאוד לגדל כל מיני צמחים במרפסת כמו: נענע, בזיליקום, כוסברה, עגבניות ותותים.

 

תאורה, מנורות וגרילנדות

תמצאו את הדרך האהובה עליכם להארה של המרפסת שלכם בזמן שעות הערב והלילה. גרילנדות הן שרשרת מנורות קטנות, בכל מיני צורות, צבעים וגדלים, שאפשר לתלות וללפף מסביב למרפסת. הן מאוד טרנדיות והאור שלהן נעים ומפוזר. כמובן שגם מנורה יפה שתקועה בקיר או תלויה מלמעלה היא פתרון מעולה ופופולרי מאוד.
כשאנחנו מאירים את המרפסת בערב יותר נעים לנו לשבת בה בערבים. אפשר לשבת בערב לקרוא ספר, לשתות כוס יין עם חברה\ בן זוג או כל אורח אחר.

 

לסיכום

מרפסות הן חלל שצריך להשקיע בו בשביל לנצל אותו. היא מקום שחם בה ביום וחשוך וקריר בה בערב ועל כן היא צריכה להיות מאובזרת במוצרים שמאפשרים דינמיות בשימוש בה.

עציץ

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »