חיפוש

מה תפקידה של מעצבת פנים

אם מצאתם את עצמכם תוהים מהו התפקיד של מעצבת פנים, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. שמענו לאחרונה על לא מעט אנשים שלא ידעו בדיוק במה מדובר. לכן, החלטנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים בנושא, כדי להביא את העניין למודעות ולאפשר לרבים להיעזר באשת מקצוע מסוג זה.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל גולשים בקבוצת פייסבוק שעוסקת בעיצוב הבית. העלינו פוסט ובו כתבנו כי אנו צפויים להעלות בהמשך מדריך שיעסוק בתפקידה של מעצבת פנים. ביקשנו מהגולשים שהסתייעו בעבר במעצבת פנים לכתוב לנו תפקיד אחד חשוב שהם ראו מקרוב. לאחר כמה שעות, קיבלנו מעל ל – 40 תגובות שאפשרו לנו להכיר מקרוב את כל הפרטים בנושא. כך שנותר לנו רק לבחור את המידע הרלוונטי ביותר למדריך. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייעו והגיבו על הפוסט. שכן, בזכותם, מדריך זה נכתב והוא צפוי להעלות את המודעות בכל הנוגע לנושא זה.

 

אז מה התפקיד של מעצבת פנים?

רבים מהגורמים שהגיבו על הפוסט שלנו ציינו כי הם הסתייעו לא פעם בשירותיה של שירי שלום. במהלך עבודתה, הם ראו מהצד כי התפקיד כולל כל מיני דברים חשובים. כאשר העניין העיקרי הוא עיצוב של חלל קיים והפיכתו למעוצב בהתאם לצורכי הלקוח. ראוי לציין כי השינוי צפוי לבוא לידי ביטוי בכל מיני היבטים שונים.

 

תכירו את ההיבטים השונים שבאים לידי ביטוי בתפקידה של מעצבת פנים

אם תראו את עבודתה של מעצבת פנים מהצד, תוכלו לגלות שמדובר בעיצוב מקיף ביותר שכולל את הפריטים הבאים:

  • ריהוט
  • ווילונות
  • טפטים
  • תאורה
  • שטיחים ועוד

כאשר יש צורך בביצוע מקיף של פעולות חשובות שיובילו בסופו של דבר לעיצוב מרהיב.

 

הפעולות שכל מעצבת פנים צריכה ליישם

כדי שניתן יהיה להגיע לתוצאה טובה בסופו של דבר, יש צורך לכתוב תחילה פירוט עבודה שכולל תיאור מדויק של השימוש בשטח הקיים. אם לא די בכך, צריך גם לבצע מדידה של המבנה קיים, לקבוע לוחות זמנים להשלמת הפרויקט (ולעמוד בהם כמובן) והרשימה עוד ארוכה.

 

טיפ – בחירה במעצבת פנים מומלצת

בחרנו להציג בפניכם, רגע לפני סיום, טיפ חשוב שהומלץ לנו על ידי אחד מהגולשים בקבוצה. נאמר לנו כי יש לבצע בדיקה מקיפה לפני הבחירה במעצבת פנים. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר במי שמבצעת את כל הפעולות המקיפות שצוינו לעיל. כדי שתוכלו לדעת זאת, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו על מעצבת הפנים שהומלצה לכם בעבר או שתבקשו לקבל המלצות בפורומים שעוסקים בנושא.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף בנוגע לתפקידיה של מעצבת פנים. כעת, כשאתם יודעים שמדובר בתפקיד שמורכב מכל מיני תפקידים, נותר לכם רק לצאת ולבחור את מעצבת הפנים המתאימה לכם ביותר. בהצלחה!

תכנון

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »