חיפוש

מה חשוב בעיצוב לוגו לחברת רהיטים לבית

עיצוב לוגו מקצועי הוא חשוב מאין כמוהו.

חישבו על הלוגו שלכם כעל תמונת פרופיל באתר היכרויות. האנשים שרואים אתכם באתר ההיכרויות יחליטו האם אתם מתאימים להם על סמך התמונה בלבד.

לוגו עובד בצורה כזאת בדיוק: הוא מספק לצרכן רושם ראשוני על העסק שלכם.

במאמר זה, נחשוף בפניכם את ארבעת הדגשים החשובים ביותר בעיצוב לוגו, שיגרמו ללוגו שלכם להעביר רושם ראשוני מצוין.

 

פשטות

העיקרון הראשון בעיצוב לוגו הוא עיקרון הפשטות. לוגו טוב הוא לוגו שנחקק בזיכרונם של הצרכנים לאחר מבט חטוף בו. מחקרים מראים שדווקא לוגו בעיצוב פשוט הוא זה שיחקק בזיכרון, ואילו לוגו מורכב ומסורבל מקשה על הצרכנים לזכור אותו. בעת עיצוב לוגו, עליכם לשים לנגד עיניכם את עיקרון הפשטות. הלוגו שלכם צריך להעביר מסר אחד, חד וחלק, שיהווה ערך ליבה עבור העסק שלכם.

 

יצירתיות

כאמור, לוגו טוב הוא לוגו שנחקק בזיכרון בקלות. לכן, אסור ללוגו שלכם להיות משעמם. על מנת שיחקק בזיכרון הצרכנים, הלוגו שלכם צריך להיות מעניין ומסקרן. השאלה המתבקשת היא איך בעצם עושים את זה? התשובה לשאלה זו היא העיקרון הבא שלנו: יצירתיות. הלוגו שלכם צריך להיות יצירתי, ייחודי, לא דומה לשום דבר שהצרכן כבר ראה. לוגו יצירתי ייחקק בזיכרונו של הצרכן, ואם תעצבו אותו בצורה טובה מספיק, אותו צרכן אפילו יעצור לרגע, ויקדיש מספר שניות עבור הלוגו שלכם.

 

רלוונטיות

הלוגו שלכם צריך להיות רלוונטי לעסק שלכם, ולמה שאתם מנסים לשדר. בעת עיצוב לוגו לחברת רהיטים לבית, דאגו להשתמש באלמנטים מתחום הריהוט הביתי. לדוגמה, בעת עיצוב לוגו לחברת רהיטים לבית, תוכלו לשלב צבעי עץ. הימנעו מרעייה בשדות של אחרים, והתמקדו בעסק שלכם, ובייחוד שלו. כך תוכלו להבטיח שהלוגו שלכם רלוונטי לעסק, ויישאר רלוונטי גם בעוד מספר שנים.

 

קריא

לוגו טוב צריך להיות קריא בכל גודל. אם בחרתם לשלב כיתוב בלוגו שלכם, תצטרכו להקפיד על 2 דברים חשובים: גודל ואורך הטקסט. האם בחרתם לשלב כיתוב בלוגו שלכם, הוא כנראה בעל משמעות חשובה. לכן, הקפידו לשים את הכיתוב במרכז, בגדול, כך שיהיה קריא בכל גודל. אורך הטקסט בלוגו שלכם צריך להיות קצר ככל האפשר. הימנעו ממשפטים ארוכים שיהפכו את הלוגו שלכם למסורבל.

 

סיכום

למחזיקים בו, לוגו טוב הוא נכס צאן ברזל בשוק העסקים. כל בעל עסק יודע שלוגו טוב הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעסק, אך נשאלת השאלה איך עושים את זה? אם תקפידו על 4 העקרונות שצוינו במאמר זה, תוכלו להיות בטוחים שהלוגו שלכם הוא איכותי ומקצועי. הפשטות, היצירתיות, הרלוונטיות, וכמה קריא הוא הלוגו, הם הדברים שמפרידים בין לוגו מצוין ללוגו חובבני. אם אתם רוצים לעצב לוגו לעסק שלכם, אבל אתם לא מנוסים מספיק בתחום, תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת מיתוג.

 

לוגו של פיצרייה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »