חיפוש

מה העלות של השכרת מקפיאים ומקררים?

השכרה של מקפיאים ומקררים עשויה להיות מורכבת עבור אלו שאין להם ידע כללי מעמיק בתחום. אנו יודעים כי לא פעם עולה צורך בהשכרה של מקפיאים ומקררים לצרכים שונים. כדי שתוכלו לדעת את כל המידע המקיף בתחום, יצאנו לבדוק עבורכם  את העלות של השכרה זו וחזרנו עם מידע שחשוב שתדעו רגע לפני שתבצעו את ההשכרה.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הזה אנו כותבים לאחר שחיפשנו פרטים על השכרה של מקררים ומקפיאים לאירוע שערכנו בשטח פתוח בצפון הארץ. ראוי לציין כי מדובר באירוע חברה שהפקנו בעצמנו. זה תמיד היה חלום שלנו להפיק אירוע שכזה ורצינו שהכול ילך על הצד הטוב ביותר. כדי שזה יקרה, התחלנו קודם כל בחיפוש מעמיק אחר אוהל מתאים, שירותי השכרה של מקפיאים, מקררים ומאווררים. היה חשוב לנו לקבל מידע מקיף אודות העלויות השונות כדי שיתאפשר לנו לדעת מהי ההוצאה המשוערת שתהיה לנו על האירוע עצמו. ברור לנו שאנו לא הראשונים שזקוקים למידע זה, כך שהדבר הוביל אותנו לרכז את הפרטים ולהציג אותם בפניכם במדריך מסודר.

 

אז כמה תעלה לכם השכרה של מקפיאים לאירוע?

רגע לפני שתצאו לדרך ותתחילו לברר פרטים אודות המקפיא הדרוש לכם, כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של מקפיאים להשכרה. כך שאין בעצם דגם אחד ויחיד. אם תערכו חיפוש מקיף, תגלו שיש מקפיאים מסוגים שונים, למשל:

  • מקפיא שוכב
  • מקפיא עומד
  • מקפיא בגודל בינוני\ גדול וכו'

מחיר ההשכרה של המקפיא משתנה בהתאם למשך ההשכרה. אנחנו שילמנו בסביבות ה – 300 ₪ על מקפיא ליום של השכרה.

 

כמה יעלה לכם השכרה של מקרר לאירוע?

אם אתם רוצים דווקא פרטים על מקררים להשכרה, כדאי שתדעו שהעלות שאתם צפויים לשלם תנוע בסביבות ה – 260 ₪ ליום השכרה. חשוב לציין בפניכם כי גילינו שלא מעט חברות מציעות מחיר זהה שלא כולל מע"מ. אז כדאי שתיקחו זאת בחשבון בחישוב שלכם.

 

למה חשוב לבדוק עלויות מראש?

המדריך הנוכחי נכתב בין היתר בשביל להעלות את המודעות בכל הנוגע לחישוב פיננסי בעת קיום של אירוע שמצריך השכרה של מקררים ומקפיאים. שכן, סביר להניח שיש לכם עוד פריטים נוספים שתצטרכו להשכיר כדי לקיים את האירוע. כך שחשוב מאוד שתתארגנו מראש בהתאם. כך תוכלו לדעת שאתם עומדים בסכום שהוקצב לכם מראש וכי אתם לא צפויים להוציא מכיסכם הפרטי סכומים נוספים.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך החיוני שאפשר לכם להכיר את העלויות המשוערות של השכרת מקפיאים ומקררים. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, אתם יכולים להתחיל לברר את הפרטים המעמיקים ולארגן את ההוצאות שלכם לאירוע המדובר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה רבה במציאת חברה להשכרת מקררים שתציע לכם מחיר הגון וכמובן, נאחל גם שתיהנו מכל רגע.

מקפיא אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »