חיפוש

מה הם סורגים שקופים?

בשנים האחרונות חל שינוי מבורך בכל תחום הסורגים לחלונות. אם אתם בני 30 ומעלה, סביר להניח שאתם יודעים שבעבר היה נהוג לתלות מחוץ לחלונות סורגים מתכתיים, בולטים ומכוערים שאמנם הגנו מפני נפילות, אבל גרמו למבנים רבים להיראות רע. השינוי המבורך שחל לאחרונה נוגע להצטרפותם של סורגים שקופים אל התחום. יצאנו לבדוק מהם הסורגים הללו  וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר.

 

רגע, איך ריכזנו את כל המידע על סורגים שקופים?

אנו מוכרחים רגע להודות שהמדריך הנוכחי נכתב באופן אקראי (כלומר, ללא תכנון מראש). שכן, עברנו ליד בניין חדש שנבנה בשכונה שלנו וגילינו שמרבית הדיירים בו בחרו להתקין סורגים שקופים. זו הייתה הפעם הראשונה שנחשפנו לטכנולוגיה החדשנית הזו. שכן, עד אז הכרנו רק את הסורגים המתכתיים. הדבר גרם לנו לשוחח על כך עם כל מי שהיה מסביבנו והבנו שיש פה עניין שמצריך כתיבה של מדריך. לכן, פנינו אל בעלי הדירות בבניין וביקשנו מהם לציין בפנינו כמה עובדות חשובות על הסורגים השקופים, כדי שנוכל להבין במה מדובר וגם לכתוב על כך מדריך שיעלה את המודעות לאפשרות זו. אנו רוצים להודות לכל מי שסייעו בכתיבת מדריך זה. שכן, בזכותם, הוא עולה לרשת.

 

אז מה הם סורגים שקופים?

סורגים שקופים, כשמם כן הם – סורגים בעלי צבע שקוף. הסורגים הללו לא נראים לעין למרחק והם מאפשרים לכם, בעלי הדירות או בעלי המשרדים, לשמור על הביטחון של הנוכחים במקום מבלי להתפשר על העיצוב. ראוי לציין מדובר בסורגים שניתן לרכוש דרך חברות שונות. שימו לב – אם אתם מתכננים לקנות בקרוב סורגים שקופים, כדאי שתקראו את הטיפ שנמסר לנו על ידי בעלי הדירות שעמם נפגשנו.

 

בחירה נכונה בסורג שקוף

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי יש חברות שונות ברחבי השוק שמציעות סורגים שקופים. רגע לפני שאתם יוצאים לרכוש סורגים כאלו, עליכם לדעת כי אתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות החברה המדוברת. שכן, עליכם לוודא כי מדובר בחברה שמוכרת סורגים איכותיים ועמידים שבאמת יקנו לכם ביטחון.

 

איך תבחרו בחברה מומלצת?

שאלנו את בעלי הדירות – איך הגולשים שלנו יוכלו לדעת שהם בוחרים בחברה מומלצת? כל אחד מהם ציין בפנינו את הדרך שלו להגיע אל חברה שכזו. כך שבסופו של דבר, ריכזנו 3 אפשרויות עיקריות שיגרמו לכם לפנות אל חברה טובה. אתם יכולים בעצם לגלוש ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת אודות חברות מומלצות באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

רק זכרו להשאיר אחריכם חוות דעת חיובית אם יצאתם מרוצים מההתקנה והסורגים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהם סורגים שקופים. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק לצאת ולבחור את הסורגים המתאימים לכם ביותר, שיהיה בהצלחה!

סורג מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »