חיפוש

מה היתרונות בבריכת bestway בחצר הבית

כמעט כל בעל בית פרטי/דירת גן/דירת גג נהנה להשתעשע מהרעיון של בריכה פרטית משלו אבל איכשהו מבין שתהליך בניית בריכה כזו מצריך השקעה כלכלית גבוהה, היתרי בניה ואישורים מהרשויות בכדי להנות מיום קיץ מרענן בחצר הבית. במקום כל המאמץ והטרחה, אפשר לבחור ב-BESTWAY. מה היתרונות בבריכת BESTWAY בחצר הבית?

 

חסכון בעלויות ובירוקרטיה

בעוד שבעת בניית בריכה טמונה בחלקה או כולה בקרקע, נצטרך לסקור את התקציב להשקעה בעלויות וזמן בעבור אדריכל וקבלן לתכנון הכנות והקמת חשמל ואינסטלציה, חפירת האדמה וסלילת דרכי גישה, בניית הבריכה, חדר המכונות, ואולי על הדרך גם שדרוג הגינה והתאורה. כמו כן, יש לשכור יועץ אקוסטיקה ויועץ בטיחות.

ולכך מתלווים תשלומים נוספים בעבור אגרות לקבלת מידע והיתר בנייה, על מנת לדעת את ההגבלות והמרחקים במגרש וגבולותיו לשם מיקום הבריכה, גודלה, עומקה, וכיו"ב. ואם כעבור מספר שנים, מסיבות כלשהן, לא נרצה עוד את הבריכה, כל הטרחה מצריכה תכנון ועלויות מחדש לשטח המתפנה.

לעומת זאת, רכישה והקמת בריכה עילית יכולה להקל את רב התהליך ובבריכות בגודל מסוים אף אינה מחייבת היתר ואישורים מהרשויות. הקמת הבריכה יכולה להתבצע עצמאית, ומחירי הבריכות נמכרים בעלות שווה לכל כיס. וכמובן, היתרון נמצא גם בעובדה שבכל זמן נתון ניתן לפרק את הבריכה ולהחזיר את החצר לקדמותו, ללא טרחה גדולה.

 

תאימות לחצר

כפי שלא כל החצרות דומות בשטחן ובצורתן, כך גם הבריכות צריכות להתאים לחצר בה נדרש להקים את הבריכה העילית. לכן, חברה איכותית כגון bestway המציגה מגוון רחב של גדלים וצורות של בריכות וג'קוזי יכולה לתת מענה לקהל רחב של בעלי חצרות. וכל אחד יכול למצוא לעצמו את הבריכה המתאימה לחצר שלו.

 

בחירת הבריכה עילית הנכונה

נתחיל בכך שישנם מספר סוגים של בריכות עיליות. החל מבריכות קטנות לילדים ועד לבריכות גדולות מאוד, בעלות עמודים ותומכים חיצוניים ליציבות המבנה. לכן, יש להתייחס לעובדה שהגדלים המפורסמים של הבריכות הינן האורך, רוחב וגובה הפנימיים של הבריכה ויש לקחת בחשבון בעת מדידת החצר ובחירה בבריכות הגדולות גם את העמודים והתומכים החיצוניים בכדי להימנע ממחסור בשטח בחצר להקמת הבריכה.

 

חשוב לדעת

מים עומדים ללא תנועה מייצרים חיידקים ואינם בריאים לרוחצים בהם. על כן, בריכות אותן משאירים מלאות במים לאורך זמן ארוך יותר מ-2-3 ימים ידרשו גם ברכישת משאבה, על מנת לבצע סינון וניקוי המים. ישנם שני סוגי משאבות: משאבות עם סינון חול ומשאבות עם סינון נייר והן נמדדות גם ע"פ עוצמות הספק השאיבה.

 

בחירת משאבה

משאבת חול נבדלת ממשאבת נייר בכך שהיא חוסכת את תדירות ההחלפה ובאופן כללי מבצע סינון טוב ואיכותי יותר של המים. הספק המשאבה מעיד על יכולת המשאבה לסנן כמות נפח של מים לשעה (ליטר/שעה או גלון/שעה). וכלל אצבע אומר כי המשאבה אמורה לבצע סינון של כל מי הבריכה לפחות פעמיים ב-24 שעות.

 

לסיכום

לבריכה עילית יש יתרונות רבים על פני בריכה טמונה וכל שנותר להחליט הוא:

  1. הגודל והצורה המתאימה לחצר.
  2. תדירות השימוש בבריכה – בכדי לקבוע אם נצטרך משאבה ואיזה סוג נבחר לבריכה שרכשנו.

בריכת שחיה

אולי יעניין אותך גם