חיפוש

מה ההבדל בין מקרר תעשייתי לבין מקרר ביתי?

שוק מוצרי החשמל הולך וגדל בשנים האחרונות. תופעת התרחבותו של שוק מכשירי החשמל, הופכת את קניית מוצרי החשמל להרבה יותר קשה ומסובכת, זאת כי קשה להבין מהם ההבדלים בין המוצרים.

אחת מהשאלות הנפוצות ביותר היא מה ההבדל בין מקרר תעשייתי למקרר ביתי.

לכן החלטנו לעשות סדר בנושא ולהסביר לעומק את ההבדלים בין השניים.

 

מה זה מקרר תעשייתי – רקע והסברים

מקרר תעשייתי הוא מקרר שנועד לצרכים של עסק בדרך כלל. החלו להשתמש במקררים תעשייתיים לעסקים רבים כשהבינו שהמקרר הביתי לא עונה על הצרכים של עסק. עסק משתמש במקרר תעשייתי כדי לשמור מוצרים לאורך זמן, בניגוד למקרר ביתי בו התחלופה לעיתים מהירה יותר. בנוסף בעסק מאכסנים יותר מצרכים ולכן עוצמת המקרר וגודלו חשובה לאין שיעור.

 

מה ההבדלים בין מקרר תעשייתי לרגיל

כפי שאמרנו, במקרר תעשייתי בדרך כלל יש הרבה יותר מוצרים. לכן, הא צריך להיות חזק בהרבה ממקרר רגיל. כששומרים על אוכל בעסק, שומרים על כמות הרבה יותר גדולה, ומכאן הצורך במקרר טוב יותר.

המקרר התעשייתי הוא לא רק חזק יותר, הוא גם הרבה יותר גדול. זאת כדי לאפשר לכל עסק לאפסן את כל הדברים שהוא צריך. המקררים התעשייתיים בגדלים משתנים, כדי לאפשר לבעל העסק לבחור את הגודל המושלם, שמתאים לכל הצרכים שלו כעסק.

 

האם כל עסק צריך מקרר תעשייתי?

התשובה לכך היא חד משמעית לא. ישנם עסקים קטנים שלא צריכים מקרר כה גדול וכה עוצמתי, ובשבילם ממש מספיק מקרר ביתי. יש לזכור שאת המקרר לעסק שלכם אתם בוחרים בהתאם לסוג העסק, ולגודלו. לכן, לא כל עסק יזדקק למקרר תעייתי.

 

על מה חשוב לחשוב בעת בחירת מקרר לעסק

ישנם מספר מאפיינים חשובים שעליהם יש לחשוב כשמגיע הרגע לרכוש מקרר. ביניהם סוג האוכל במקרר, מיקום המקרר התעשייתי בחלל העסק, וגודל המקרר התעשייתי.

  1. סוג האוכל בתוך המקרר – חשבו מה תאפסנו בו, בשר חלב, דגים או שתייה. לכל אחד מהמוצרים, מקרר תעשייתי אחר שונה שמתאים לו, ולכן צריך להתאים את המקרר לסוג המוצר.
  2. מיקום המקרר התעשייתי בחלל העסק – חשוב לזכור למה משמש המקרר. אם לדוגמה המקרר נמצא בחזית החנות, חשוב שהמקרר יהיה שקוף, כדי לאפשר לקונים להסתכל מה יש בתוכו. אם המקרר מאחור, לא חובה לחשוב על הנראות שלו.
  3. גודל המקרר התעשייתי – לא תמיד המקרר הכי גדול הוא הכי טוב. במידה והמקרר יתפוס לכם חצי מבית העסק, יהיה חבל שרכשתם אותו. זכרו שמקררים תעשייתיים יכולים להגיע לגודלי ענק, ולא בהכרח קיים הצורך למקרר ענק. לכן, מדדו את השטח עליו יוצב המקרר, ובדקו בכמה מוצרי מזון אתם משתמשים בתקופת זמן מסוימת

מטבח

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »