חיפוש

מהי שיטת העבודה כאשר מדובר בשינויי דיירים לדירה מקבלן

לכל אחד מאיתנו יש את האופן שבו הוא רואה דירה ובכלל הוא מגדיר כבית.

בית אמור לספק איכות מגורים ולכל אחד יש את העדפה שלו איך הוא מעדיף את המטבח שלו ואיך הוא רוצה שהסלון שלו יראה ללא מחיצה.

כאשר אתם רוכשים דירה חדשה מקבל, אתם נדרשים להיצמד למפרט אחיד.

מהי שיטת העבודה כאשר מדובר בשינויי דיירים?

 

מה הוא שינוי דיירים

שינוי דיירים הוא כאשר הדיירים שרכשו דירה מקבל רוצים לערוך שינויים בדירה שאותה הם רכשו. דיירים מסוימים רוצים לערוך שינויים מזרעים יחסית ויש דיירים הרוצים לשנות המון דברים בביתם. שינויים גדולים מתייחסים לשינוי התוכניות כמו הזזה של נקודות חשמל, מים, אינסטלציה ועוד. אלה שינויים בחלוקת שטח הפנים.

ישנם מקרים שאפילו דיירים ירצו לבטל חדר בכדי להגדיל חדר אחר, וגם ההפך. את השינויים שהדירים רוצים לעשות ניתן לעשות במסגרת מסוימת ואת השינויים עושים באמצעות מעצבת פנים. על השינוי תצטרכו לידע את הקבלן שלכם בעת קניית הדירה.

 

מה כולל התהליך של השינוי

שינויי דיירים כולל בתוכו כמה תוכניות:

  • תוכנית של הריסה ובניה של החלקים הנבחרים
  • תוכנית שיש בה התייחסות לדברים כמו אינסטלציה, חשמל, תאורה וגם התקרה, נגרות של המטבח וגם פתרונות אחסון בין אם הוא גלוי או סמוי
  • תוכנית מפורטת על העמדת ריהוט
  • בנוסף כאשר אתם משכירים את שירותה של מעצבת פנים, תוכלו לקבל ליווי צמוד ממנה אל חנויות העיצוב השונות כמו חנויות של אביזרי ביט, ריהוט וגם חנויות לחומרי גלם למטבח והריהוט שלכם.

 

מתי מומלץ לערב את המעצבת

את שינויי הדיירים מומלץ ורצוי לבצע כאשר הפרויקט נמצא כבר בשלבים הראשוניים שלו, ואם יש את האופציה אפילו לפני הנחת אבן המסד לבניין מכמה סיבות עיקריות:

  • זול יותר – תוכלו לקבל הוזלה משמעותית בעלויות וגם תקבלו גמישות בשינויים שהם מהותיים הנוגעים לתשתית הדירה.
  • זמן – כך תוכלו לדייק את הבחירות שלכם וגם תוכלו לבחור באופן יותר עצמאי ואישי את החומרים שבהם ישתמש הקבלן לדירה שלכם.
  • תכנון – תכנון מוקדם יותר יתם לכם את האופציה להפוך את הדירה שקיבלתם מקבלן לדירה שתמיד רציתם. באמצעות תכנון נכון תוכלו לעצב יחד עם המעצבת פנים את הדירה כך שיהיה לכם נוח יותר, וידגיש את הסגנון באישי שלכם. כך הבית יותאם לצרכים שלכם ואתם לא תצטרכו להתאים את עצמכם אליו.

 

לסיכום

שינוי דיירים הוא כאשר דיירים הקונים דירה מקבלן רוצים לבצע שינויים פנימיים בתוך הבית. השינויים האלה יכולים להיות שינויים גדולים מאוד וגם שינויים קטנים. שינוי הפנים יעשה על ידי מעצבת פנים שתוכל לעזור לכם להחליט מה יותר טוב עבור הצרכים שלכם. מומלץ לערב את המעצבת פנים בשלבים הראשוניים של הפרויקט, כך תוכלו לחסוך כסף, זמן ותכנון יותר טוב.

 

מהי שיטת העבודה כאשר מדובר בשינויי דיירים לדירה מקבלן

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »