חיפוש

מדוע חשוב לאטום את הקירות החיצוניים של הבית

איטום של קירות חיצוניים הוא חלק חשוב שאין לוותר עליו למשל במעבר דירה, ברכישה של דירה יד שנייה או בשיפוץ של דירה ישנה.

ביצוע איטום זה יכול למנוע כאב ראש גדול בעתיד בעקבות בעיות חוזרות ונשנות וגם סכום כסף רב.

האיטום נועד בדרך כלל בכדי למנוע נזילות או רטיבות ממערכת האינסטלציה הקיימת בבית ובכך להקדים תרופה למכה.

למידע נוסף והבנת החשיבות הרבה של פעולה זו, המשיכו לקרוא.

 

איטום קירות חיצוניים – איך עושים זאת?

בכדי לבצע את משימה זו בצורה הטובה ביותר שתחזיק לשנים רבות, יש לבחור באנשי מקצוע בעלי ניסיון, זמינות ואחראיות בקשר לעבודתם. אטימת קירות חיצוניים בצורה עצמאית אינה נותנת תוצאות מהימנות ואיכותיות כמו בעל מקצוע ולכן אינה מומלצת כלל. פעולה זו מתבצעת בשיטות עבודה שונות בין החברות, אך לכולן יש קו מנחה ברור של הכרה בחשיבות הפעולה וביצועה בצורה יסודית בכדי למנוע בעיות עתידיות.

 

האיטום תורם בסיטואציות רבות- יתרונות!

היתרונות של איטום קירות חיצוניים הם רבים וכיוון שהם כה משמעותיים למתגוררים באותו בית שעבר איטום, יש להקפיד לבצע אותו היטב. הבעיה השכיחה של איטום לקוי היא חדירת מים לתוך הקירות היוצרת רטיבות רבה. הרטיבות מובילה לעובש שאותם ניתן לראות בצורה ניכרת לעין. מלבד הנראות כלפי חוץ של עובש ורטיבות, ניתן להסיק כי גם בתוך קירות הבית יש אותם ואינם בריאותיים וטובים לחיים בו.

בנוסף, איטום הקיר בצורה מקצועית תורם בצורה משמעותית לשקט הנוצר בתוך חלל הבית. איטום קירות לקוי יאפשר חדירה של רעש המגיע מחוץ למבנה לתוכו ובכך לא יסופק השקט המירבי. יתרון נוסף של איטום איכותי הוא שמירה על קרירות המזגן בקיץ והחימום הנפלט ממנו בעונת החורף. כאשר האיטום לקוי כניסה של אוויר חיצוני על ידי חדירה בקירות וגגות המבנה יכול להוביל לתחושת חוסר אונים.

 

החשיבות הרבה של איטום קירות חיצוניים

הקירות של המבנה בו אנו חיים הם אלו שמספקים לנו תחושת ביטחון, ומגנים אלינו מפני מזג האוויר הן בחורף והן בקיץ. האיטום נועד לענות על מטרה מרכזית זו ולסייע לקירות לעמוד במשימת הענקת תחושת הביטחון המוטלת עליו. במידה וקיים ליקוי באיטום, הקיר לא יהיה מסוגל להדוף את מזג האוויר הבעייתי ויתאפשר כניסת אוויר חם או קר לתוך חלל המבנה.

 

מחיר איטום קיר חיצוני

השוני בעבודה, בגודל הקירות ובסוג החומרים גורם לכל עבודה להיות שונה גם במחיר שלה. לרוב, מחיר איטום קיר חיצוני נע בין 100-200 שקלים עבור מטר. אומנם המחיר הכולל של קירות הבית יכול להיות יקר, אך יש לזכור את היתרונות הרבים והחשיבות לטווח הרחוק.

 

לסיכום,

אטימת קירות חיצוניים של המבנה בו אנחנו גרים היא עבודה שיש לבצע בצורה מקצועית ואיכותית בכדי שתעמוד בציפיות שאליה היא מיועדת. שמירה על חום או קור הבית, שמירה על השקט, הימנעות מרטיבות ועובש הם רק חלק מהיתרונות הרבים של פעולה זו, שאין לזלזל בהם עבור איכות חיים.

סדקים בקיר

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »